پایگاه خبری خانه فوتبال:

بدون شک صنعت نفت در بازی امروز برای پرسپولیس حریف ناشناخته خواهد بود به این دلیل که می تواند بر خلاف دیدار با پیکان از همه نفراتش استفاده کند و به نوعی می شود گفت ترکیب صنعت نفت در بازی با پرسپولیس ترکیب دگرگون شده ای به نسب بازی با پیکان خواهد بود.

هم چنین ممکن است ایده های تاکتیکی تیم صنعت نفت برای این بازی تغییر کند. صنعت نفت در بازی با پیکان با شیوه 2-4-4 بازی کرد اما در این بازی صنعت نفت به نظر می رسد با ایده 1-3-2-4 بازی خواهد کرد. یعنی کمی عقب خواهد نشست تا با دفاع و ضد حمله به دروازه حریف نزدیک شود و به گل برسد. 

حضور امیر حسین پیروانی روی نیمکت صنعت نفت به عنوان دستیار اول سیروس پورموسوی نیز در نوع خود جالب خواهد بود. او باید همه تلاش خود را برای شکست تیم برادر یعنی افشین پیروانی بکار گیرد که به عنوان سرپرست روی نیمکت تیم پرسپولیس می نشیند.

جالب اینکه در گذشته هم تیم های تحت هدایت امیر حسین پیروانی و هم تیم های تحت هدایت سیروس پورموسوی با این ایده نتایج خوبی گرفتند. امیر حسین پیروانی با شیوه مورد اشاره به همراه تیم ملی جوانان به جام جهانی صعود کرد و سیروس پورموسوی هم با این ایده در تیم استقلال خوزستان با عنوان دستیار عبدالله ویسی قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کرد.

هر چند سرمربی تیم صنعت نفت بازی با سیستم 2-4-4 را بیشتر دوست دارد. اما بازی با پرسپولیس به او اجازه بازی با چنین شیوه ای را نمی دهد به این دلیل که حریف مهره های با کیفیت تری در اختیار دارد و در گردش توپ بهتر عمل می کند و اگر صنعت نفت به تیم حرف فضا بدهد براحتی نتیجه بازی را واگذار خواهد کرد.

منبع: ورزش سه

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: