پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدیررسانه‌ای تیم فوتبال ذوب‌آهن اشتباهات داوری علیه این تیم را سریال ادامه دار از دو فصل پیش عنوان کرد و از پیگیری شکایت به وزیر ورزش خبر داد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی دادفر در خصوص اینکه با انتشار نامه‌ای خطاب به وزیر ورزش  به نظر می‌رسد مجموعه ذوب‌آهن ناراحت است، اظهار داشت: متاسفانه در یکی دو روز اخیر گفته می‌شود؛ اشتباهات داوری در هفته‌های اول و دوم لیگ برتر اما این اشتباهات برای ذوب‌آهن به دو فصل قبل که امیدنمازی به واسطه داوری نتایج خوبی کسب نکرد، بر می‌گردد. 
دادفر در مورد اینکه آیا معقتد است قصد و غرضی وجود دارد، گفت: نمی‌گویم دست‌هایی در کار است اما اگر این اشتباهات یک هفته به ضرر شما باشد و هفته بعد نباشد، می‌توان آن را نادیده گرفت. وقتی بررسی می‌کنیم و می‌بینیم این اشتباهات هفته اول و دوم لیگ امسال و هفته‌های پایانی فصل گذشته به صورت سریالی وجود داشته نمی‌توانیم بگوییم اتفاقی است. ما از این اشتباهات متضرر شدیم و فصل قبل حتی خطر سقوط را احساس کردیم.
مدیررسانه‌ای تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص اینکه چه خواسته‌ای دارند، عنوان کرد: درخواست ما این است که سیستم کمک داور ویدئویی به فوتبال ایران بیاید. نمی‌دانم چه گره و مشکلی جود دارد که فدراسیون مقابل ورود VAR مقاومت می‌کند. اگر این سیستم وارد فوتبال ما بشود بسیاری از این مشکلات برطرف می‌شوند. در بازی با ماشین سازی داور در صحنه اخراج 20-30 متر فاصله داشت و کمک داور او نیز همین مقدار و شاید هم بیشتر فاصله داشت. اگر VAR وجود داشت این اتفاق نمی‌افتاد.

وی افزود: الان گفته می‌شود تمایلی بر بودن یا نبودن سیستم کمک داور ویدئویی نیست اما اگر VAR‌به فوتبال ایران بیاید بسیاری از این شائبه‌ها حتی در مورد فدراسیون فوتبال که این روزها انگشت اتهام به سویش است، برطرف می‌شوند. آمدن VAR می‌تواند به سلامت مسابقات کمک کند. ما الان با 2 امتیاز رده دهم جدول هستیم اما اگر 6 امتیاز را گرفته بودیم تیم اول یا دوم بودیم. این تفاوت برای تیم ذوب‌آهن که کارگران کارخانه برای آن زحمت می‌کشند و انتظار دارند حاصل دسترنجشان را ببینند خیلی مهم است.

دادفر در گفت‌وگو با تهران ورزشی و در پاسخ به این سوال که آیا این هفته ذوب‌آهن بازی می‌کند، گفت: این هفته قطعا بازی خواهیم کرد اما از طریق مراجع ذی‌صلاح پیگیر شکایتمان به وزیر ورزش و فدراسیون فوتبال هستیم. ضمن اینکه درخواست فرجام به کمیته انضباطی دادیم تا همانطور که تمامی کارشناسان درست نبودن اخراج وحیدمحدزاده را تایید کردند، این کمیته رای به برائت بازیکن ما بدهد تا بتوانیم از او دربازی مقابل پیکان استفاده کنیم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: