پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

هر کشور با توجه به بودجه و امکانات تسهیلاتی را در اختیار مردم قرار می‌دهد که با کمک آن تسهیلات به هدفی که دارند رسیدگی کنند. یکی از این تسهیلات   وام مسکن   است. از آنجایی که خیلی از افراد نمی‌توانند به صورت یکجا مبلغ زیاد خرید خانه را متقبل شوند، وام مسکن یکی از گزینه‌های پیش‌روی این افراد است.در ایران سال‌ها است که بانک مسکن و دیگر بانک‌ها تسهیلات وام مسکن یکم را با شرایطی مشخص و تعریف شده به درخواست‌کنندگان اعطا می‌نماید. البته گرفتن وام شرایط و مدارک خود را در ایران داردبه طور کلی در سال‌های اخیر وام مسکن در ایران با استقبال خوبی از مردم روبرو شده.

 

 

قیمت هر برگ اوراق تسه که پایان مهرماه در کانال ۹۰ هزار تومان قرار داشت، در فاصله حدود ۳۵ روز گذشته با ورود به کانال ۶۰ هزار تومانی به کمترین میزان در ماه‌های اخیر رسید.

بنابراین متقاضیان دریافت تسهیلات انفرادی و زوجین خرید مسکن از محل خرید اوراق باید هزینه کمتری را برای دریافت امتیاز این وام نسبت به یکماه گذشته پرداخت کنند.

بر اساس محاسبات انجام شده، هزینه دریافت وام مسکن زوجین که سقف آن در تهرام ۲۴۰ میلیون تومان است، حدود ۱۱ میلیون تومان کاهش یافت.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: