پایگاه خبری خانه فوتبال:

پرسپولیس باشگاه فوتبالی ایرانی است که در سال ۱۳۴۲ در شهر تهران، بنیان‌گذاری شده است. پرسپولیس در دی ماه ۱۳۶۵، تحت پوشش بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی قرار گرفت.پرسپولیس یکی از پرافتخارترین باشگاه فوتبال در ایران است. پرسپولیس از آغاز تاریخ خود، سیزده بار در لیگ فوتبال ایران به قهرمانی رسیده است. پرسپولیس پرهوادارترین باشگاه فوتبال ایرانی در فضای مجازی نیز است

2933394 عالیشاه چند پاس خوب هم به ویژه به آرمان رمضانی داد که اگر بدشانسی نمی‌آورد با گل همراه می‌شد. در همین راستا شنیدن تازه‌ترین حرف‌های امید عالیشاه درباره نقطه تمایز پرسپولیس با سایر تیم‌های آسیایی خالی از لطف نیست‌.

5464484تیم فوتبال پرسپولیس یکی از مهم ترین دیدار های تاریخ باشگاه را پیش رو دارد. دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند برای همیشه در ذهن هواداران قرمزپوشان پایتخت ثبت شود به شرطی که موفقیت پرسپولیس را به همراه داشته باشد. اما چالش‌های پیش روی شاگردان گل محمدی کم نیست و مهم ترین آن‌ محرومیت ستاره‌ها از حضور در این بازی است.

1399042822435495720795374امید عالیشاه در مصاحبه اخیرش با خبرنگار ما در این خصوص صحبت کرد و معتقد بود با همه این سختی‌ها و با غیرت و تعصب می‌شود قهرمان موفق شد. عالیشاه در این خصوص گفت: «تیم‌های شرق آسیا هزینه‌های زیادی انجام می‌دهند. شما می‌بینید اینیستا یا هالک در تیم‌های شرق آسیا بازی می‌کنند اما آنچه پرسپولیس را مستثنی می‌کند غیرت و همت ایرانی است. ما تا سرحد امکان می‌جنگیم و برای جام گرفتن تلاش می‌کنیم. این تعصب و غیرت را همه در بازی‌های منطقه غرب آسیا دیدند.»

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: