پایگاه خبری خانه فوتبال:

کادرفنی سرخ پوشان دنبال برگزاری بازی با ذوب آهن
مدیر رسانه تیم پرسپولیس جزئیاتی را درباره آخرین وضعیت این تیم اعلام کرد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علیرضا اشرف درباره آخرین وضعیت تیم پرسپولیس و آغاز اردوی جدید اظهار داشت: بعد از لغو بازی با نساجی طبق نظر کادر فنی و هماهنگی مدیریت باشگاه، تیم از شب گذشته به اردو آمد تا بازیکنان در قرنطینه باشند و تماس آنها با خانواده‌شان و سایر افراد جامعه کمتر شود. دلیل تصمیم این است بازیکنان با حفظ فاصله در زمان کوتاه باقی مانده تا فینال آسیا از لحاظ جسمی دچار آسیب نشوند و ریسک ابتلا به کرونا به حداقل برسد.
وی افزود: تیمی که از منطقه شرق آسیا به فینال می‌رسد حدود یک ماه در حباب پزشکی است. همانگونه که زمان حضورمان در قطر چنین شرایطی داشتیم. ضمن اینکه پرسپولیس سه بازیکن را هم برای فینال در اختیار ندارد.
مدیر رسانه تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: محرومیت ناجوانمردانه ای که برای عیسی آل‌کثیر پیش آمد و همچنین محرومیت وحید امیری و احسان پهلوان شرایط سختی را ایجاد کرده و امیدواریم تا روز قبل از اعزام مشکلی ایجاد نشود. تمرینات تیم هم به همین شکل تا دیدار با ذوب‌آهن ادامه خواهد داشت.
اشرف درباره اینکه آیا بازیکنان پرسپولیس تا زمان اعزام تیم به قطر کنار خانواده خود نیستند توضیح داد: بعد از بازی با ذوب‌آهن فرصت دارند خانواده‌شان را ببینند تا ضمن خداحافظی با آنها روحیه‌ای هم پیدا کنند. در یک هفته‌ پیش رو تا بازی با ذوب آهن تیم پرسپولیس در قرنطینه است. از هواداران عزیز و محترم پرسپولیس هم می‌خواهم در فاصله باقیمانده برای گرفتن عکس یادگاری و اطلاع از شرایط تیم به محل اردو نیایند تا مشکلی پیش نیاید و بازیکنان و کادر فنی با روحیه خوبی عازم قطر شوند.
وی درباره اینکه با این تفاسیر بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن لغو نمی‌شود گفت:‌این موضوع بستگی به شرایط دارد کادر فنی ما به دنبال برگزاری بازی است تا پرسپولیس در شرایط مسابقه بماند قطعا انجام شدن دیدار با ذوب‌آهن به نفع ما است و با توجه به لغو بازی مان مقابل نساجی برای حفظ آمادگی تیم باید بازی با ذوب‌آهن برگزار شود. انشاالله مشکل خاصی هم پیش نیاید و تیم پس از این مسابقه راهی قطر شود.
مدیر رسانه تیم پرسپولیس درباره زمان سفر این نتیم به قطر توضیح داد:‌احتمالا یک تا دو روز بعد از بازی با ذوب‌آهن به این سفر می‌رویم 23 یا 24 آذر زمان احتمالی سفر به قطر است.
اشرف درباره مباحثی که نسبت به تعویق دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا منتشر شده توضیح داد: این موضوع در حد یک شایعه بود. امروز هم خبری خواندم مبنی بر اینکه یکی از اعضای کمیته استیناف AFC اعلام کردم چنین نامه‌ای را دریافت نکرده اند. از زمانی که تیم ما به فینال صعود کرد خیلی‌ها در داخل و خارج از کشور دوست داشتند این صعود زیر سوال برود و از طریق راه‌های مختلف این کار را انجام دادند.
وی ادامه داد: شکایت باشگاه النصر هم مزید بر علت شده بود اما از AFC هم نامه‌ای دریافت کرده‌ایم تا تمام هماهنگی‌ها برای اسکان تیم در قطر انجام شود انشاءالله فینال در همان تاریخ اعلامی برگزار می شود.
مدیر رسانه پرسپولیس در گفت و گو با برنامه تهران ورزشی درباره نتیجه تست کرونای روز گذشته اعضای این تیم گفت:‌روز گذشته قبل از تمرین تست کرونا از اعضای تیم انجام شد که خوشبختانه نتایج آن منفی بود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: