پایگاه خبری خانه فوتبال:

مهاجم ایرانی تیم المپیک دونتسک در بازی دیروز تیمش موفق شد دبل کند تا حالا با 8 گل زده در صدر جدول بهترین گلزنان لیگ اوکراین قرار بگیرد. 24 ساعت قبل از این اتفاق، سردار آزمون هم با هت تریک جلوی اورال، به صدر جدول گلزنان لیگ روسیه رفته بود.

زاهدی که بازگشتش به پرسپولیس به خاطر مسائل مالی ممکن نشد(باشگاه اوکراینی برای صدور رضایتنامه او درخواست بالایی داشت که پرداخت 500 هزار یورو برای باشگاه پرسپولیس امکان پذیر نبود) با گل‌هایی که در لیگ اوکراین می‌زند قطعا افسوس یحیی گل‌محمدی باعث منتفی شدن جذب این بازیکن را بیشتر می‌کند چرا که قرمزها در غیاب عیسی آل کثیر هنوز مهاجمی در حد و اندازه او ندارند و شاید اگر زاهدی دوباره به پرسپولیس برمی‌گشت، یحیی با آرامش بیشتری به فینال لیگ قهرمانان آسیا فکر می‌کرد.

زاهدی در گفتگویی که با سایت باشگاهش داشته، درباره دبلش به این نکته اشاره کرده که این موضوع نتیجه تمرینات سخت روزانه او برای گلزنی است.

زاهدی که چند روز قبل در مصاحبه‌ای از انتقال احتمالی‌اش به باشگاه دیناموکیف استقبال کرده بود، در مصاحبه جدیدش ترجیح داده حرفی درباره این موضوع نزند: من از شرایطم در تیم راضی هستم و فعلا تمام تمرکزم را روی موفقیت تیم گذاشته‌ام. به نظرم بهتر است تا پایان نیم فصل صبر کنیم و ببینیم آن زمان چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: