پایگاه خبری خانه فوتبال:

ذوبی‌ها این روزها بدجور درگیر کرونا شده‌اند. ابتدای هفته خبر رسید تست کرونای 6‌بازیکن ذوب مثبت شده و تنها در فاصله 2‌روز این تعداد به 18‌بازیکن و یک‌عضو کادرفنی رسید. با وجود این ذوبی‌ها مقابل شهرخودرو به میدان رفتند و حالا خبر رسیده باید مقابل پرسپولیس هم بازی کنند. این موضوعی است که قاسم حدادی‌فر، یکی از کرونایی‌ها و کاپیتان ذوب را حسابی شاکی کرده است. او در گفت‌و‌گو با همشهری بیشتر در این خصوص توضیح می‌دهد.

از شرایط فعلی خودت شروع کنیم. نشانه خاصی داری؟

خوشبختانه از همان روز اولی که تست من مثبت شد، علائم خاصی نداشتم. الان هم شرایطم خوب است و در قرنطینه هستم. احتمالا امروز یا فردا هم تست می‌دهم تا ببینم شرایط چگونه است.

از شرایط سایر کرونایی‌ها هم خبر داری؟

برخی از بازیکنان علائم داشتند که امیدوارم آنها هم هر چه زودتر از شر این بیماری خلاص شوند.

فکر می‌کردید با این تعداد کرونایی سازمان لیگ دستور به انجام بازی شما مقابل شهرخودرو بدهد؟

مجموعه ذوب‌آهن این تصور را داشت که بازی درنهایت لغو می‌شود چون محیط تیم ما واقعا آلوده است و هر روز به تعداد مبتلایان در تیم ما اضافه می‌شد. ما روزهای بسیار سختی را پشت‌سر گذاشتیم، خصوصا زمانی که از آبادان برگشتیم. جالب اینجاست که خیلی‌ها می‌گویند لیست تیم ما پر است و بازیکنان زیادی داریم ولی باید این را درنظر گرفت که بسیاری از بازیکنان ما جوان هستند و نمی‌توانند یکباره بازی کنند. ما در بازی با شهر خودرو حتی بازیکن ذخیره هم نداشتیم و حالا با این وضعیت می‌گویند که باید برابر پرسپولیس هم بازی کنیم که این دیگر فاجعه است.

باشگاه ذوب در 24‌ساعت اخیر حسابی به پرسپولیس کنایه زده و در شبکه‌های اجتماعی از خجالت این تیم درآمده است. فکر می‌کنی بازی با پرسپولیس و ذوب برگزار شود؟

نمی‌دانم چه دلیلی دارد که این بازی برگزار شود و مسئولان چه چیزی را می‌خواهند ثابت کنند. واقعا انجام این بازی چه کمکی به پرسپولیس خواهد کرد؟ آنها اگر به جای بازی با ذوب‌آهن یک بازی دوستانه انجام دهند بیشتر سود می‌کنند. باز هم می‌گویم که محیط تیم ما آلوده است و خطر بزرگی پرسپولیس را تهدید می‌کند. اگر بازیکنان آنها کرونا بگیرند چه اتفاقی رخ خواهد داد؟ آیا در آستانه فینال لیگ قهرمانان، انجام این بازی ریسک بزرگی نیست؟ اگر بازیکنان پرسپولیس کرونا بگیرند، چه‌کسی جوابگو خواهد بود؟ البته این را هم باید بگویم که برای تیم بزرگ پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم این تیم با قهرمانی به ایران برگردد.

نگفتی امیدی به لغو بازی داری یا خیر؟

در همین بازی با شهر خودرو دو سه ساعت قبل از بازی با برخی بازیکنان که در خانه بودند، تماس گرفتند تا به اردوی تیم ملحق شوند. ما با این وضعیت فاجعه‌بار برابر شهرخودرو بازی کردیم و این یک بازی یکطرفه بود که متأسفانه با شکست تیم همراه شد. حالا با این وضعیت باید با پرسپولیس هم بازی کنیم که انجام این بازی، ظلم و بی‌عدالتی در حق ذوب‌آهن را تکمیل می‌کند. ما چند روز پیش گفتیم که این 2 بازی را لغو کنید ولی انگار توجهی به وضعیت ذوب‌آهن ندارند. من با مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون این صحبت را دارم که شرایط تیم ما را درک کنند، لطفا این ظلم بزرگ در حق ذوب‌آهن را متوقف کنید و یک تصمیم منطقی بگیرید تا وضعیت تیم ما بدتر از این نشود.

 

همشهری

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: