پایگاه خبری خانه فوتبال:

فرشید اسماعیلی پس از بحث با احمد مددی در تمرین استقلال،به منزل برگشت و فعلا قرار نیست با استقلال به مشهد برود.
به گزارش ورزش سه، موضوع پرداخت های  بی حساب و کتاب  به بازیکنان مسئله ای است که قبلا مورد اعتراض تیم اداره کننده باشگاه استقلال قرار گرفته بود.
 روز گذشته در تمرین استقلال اتفاقی که به وقوع پیوست که منجر به  ایجاد یک حاشیه لفظی بین سرپرست باشگاه و یکی از بازیکنان در محل تمرین و سپس در اختیار قرار داده شدن این بازیکن از سوی سرمربی شد. قرار است در جلسه فردا در همین مورد صحبت و گفت و گو شود.اسماعیلی در چند بازی گذشته به دلیل مصدومیت بازی نکرد و در بازی با شهر خودرو هم به میدان نمی رود.

در خصوص این مسئله اخبار مختلفی منتشر شده است اما به نظر می رسد اصل ماجرا در اختیار هواداران و رسانه‌ها قرار نگرفته است، چراکه کلیت مسئله ناشی از پرداخت های مالی از سوی یکی از هواداران متمول استقلال است که قرار است به صورت قرض الحسنه به وی عودت داده شود اما از آنجایی که این مبلغ از سوی او در اختیار بازیکنان قرار داده شده، بازیکنان قبول نمی کنند این پول را به عنوان بخشی از قرارداد بپذیرند و آنرا هدیه ای از سوی ان فرد قلمداد می‌کنند.

قبلاً باشگاه پرسپولیس با یکی از هواداران ثروتمندش مشکلات مشابهی داشت که با اصرار علی اکبر طاهری و سپس پیگیری آن از سوی حمیدرضا گرشاسبی بساط پرداخت سکه و پاداش به بازیکنان از سویی این هوادار (حسین هدایتی) جمع شد و دیگر پرسپولیس بااین حاتم بخشی‌هایی که که در تیم هم ایجاد اختلاف میکند مواجه نیست.

در استقلال اما مسئله شکل و شمایل دیگری دارد و آن پرداخت های قرضی و عدم شفافیت مالی و همچنین خارج از سیستم مدیریتی است که می تواند باعث به هم ریختن فضای کاری و مدیریتی در باشگاه بشود. در واقع آنچه که استقلال را وادار کرده تا با یک کارگزار جدید برای سر و سامان بخشیدن به مسائل مالی و مدیریتی باشگاه به توافق برسد  موضوعاتی از همین دست است و کارگزار جدید اصرار دارد مسئله قرض گرفتن از اشخاص در باشگاه کاملاً متوقف بشود.

با اتفاقی که روز گذشته در تمرین استقلال رخ داد فکری فرشید اسماعیلی را در اختیار باشگاه قرار داد و او باید فردا در کمیته انضباطی حاضر شود.

اما از آنجایی که در جریان عقد قراردادهای این فصل از این  هوادار باشگاه استقلال کمک گرفته  شده فعلا  باشگاه با مشکلات ناشی از این رفتار غیر معمول مالی دست به گریبان است که یکی از بازیکنان با سابقه این تیم فعلا از اثرات آن محسوب می شود، ضمن اینکه این موضوع در قرارداد برخی دیگر از بازیکنان نیز رخ خواهد داد و نارضایتی‌هایی و در رابطه بین باشگاه و ستاره‌های تیم ایجاد خواهد کرد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: