پایگاه خبری خانه فوتبال:

فرشاد فلاحت‌زاده، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت گفت: ما در شروع فکر می‌کردیم اتفاقات بهتری برای استقلال رقم بخورد. حضور کادر فنی جدید باعث شد تا تصور کنیم نتایج بهتری رقم بخورد. به نظر من تفکرات آقای فکری باید نسبت به تیم‌های لیگ یکی و تیم‌هایی مثل نساجی فرق کند. هواداران از استقلال قهرمانی می‌خواهند و کادر فنی هم تحت فشار است و با این وجود، استقلال نیاز به آرامش دارد و با کمک و مشورت از آدم‌های مقبول، باید فکری به حال وضعیت استقلال بشود. اگر این‌طور نشود، آبی‌ها روزهای بسیار سختی را در پیش دارند. بازی‌های سخت استقلال هنوز باقی مانده است و تیم‌های گردن کلفت زیادی هستند که بتوانند برای شاگردان محمود فکری دردسرساز شوند.

او ادامه داد: من فکر می‌کنم استقلال باید در تعویض‌ها  دقت بیش‌تری داشته باشد و دیر تعویض نکنند و نفراتی که عملکرد خوب نداشتند، به نمیکت بروند تا انگیزه‌ای برای دیگران هم ایجاد شود. تا این‌جای کار ترکیب و تاکتیک استقلال روشن بوده است و نفرات ثابتی در ترکیب حضور داشتند. باید تعویض‌ها با دقت بیش‌تری انجام شود و تاکتیک مورد نظر با تعویض‌ها هماهنگی‌های لازم انجام شود.

فلاحت‌زاده افزود: به نظر من دست استقلال تا یک اندازه قابل توجهی رو شده است. آن‌ها باید تغییر تاکتیک بدهند و روی تاکتیک‌های دیگر تمرکز کنند. استقلال به نظر می‌رسد این روزها درگیر حاشیه‌ها شده است. آن‌ها کار فنی را کنار گذاشته‌اند و به حاشیه‌ها می‌پردازند. الان در فوتبال ما جنگ نیمکت‌ها شده است و مربی‌ها روی نیمکت‌ها با یکدیگر جنگ دارند و این برای فوتبال ما زیبا نیست. الان هم جو استادیوم طوری نیست به ضرر مربی باشد چون تماشاگری به استادیوم نمی‌آید و با این وجود تمام تمرکز باید روی بازی باشد و به مسائل فنی تمرکز کنند.

این پیشکسوت تیم فوتبل استقلال درباره حاشیه‌های آبی‌پوشان گفت: هر مربی‌ای که بتواند زودتر تیم را تحویل بگیرد، می‌تواند عملکرد بهتری داشته باشد. اگر آقای فکری این شرایط را دیده است، می‌توانست هدایت استقلال را قبول نکند و می‌گفت استقلال شرایط خوبی ندارد. مقایسه فکری و استراماچونی اشتباه است. استراماچونی مربی موفقی بوده است و رزومه مشخصی دارد. محمود فکری نیز سرمایه باشگاه است و مربی توانمندی است و کمک‌هایش هم با تجربه هستند. این‌جا استقلال است و خواسته‌ها و انتظارات در استقلال با نساجی متفاوت است و باید دانش خود را بیش‌تر کنند تا به خواسته‌های مورد نظر دست پیدا کنند.

او در پایان گفت: الان با این شرایط نمی‌توان به آینده استقلال امیدوار بود. استقلال باید تمرینات بیش‌تری مد نظر داشته باشد و تاکتیک‌های خود را تغییر دهند تا اگر استقلال قهرمان نشد، حداقل سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را بگیرد. نقش آقای مددی در اینجا بسیار مهم است و فکر می‌کنم ایشان خیلی ضعیف کار کرده است و باید از سرمربی و کادر فنی مطالبه کند که نتیجه‌ نگرفتن استقلال به خاطر چه چیزی بوده است. مددی سرپرست باشگاه استقلال است و باید قوی‌تر از این چیزها ظاهر شود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: