پایگاه خبری خانه فوتبال:

علیرضا اشرف مدیررسانه ای باشگاه پرسپولیس با انتشار متنی در اینستاگرامش به حواشی به وجود آمده برای سرخپوشان تهرانی در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا نوشت:

حمایت؟ کدام حمایت؟ از بعضی حریفان که هنوز ساده‌ترین اصول حرفه‌ای و جوانمردی را در ورزش رعایت نمی‌کنند چه انتظاری هست؟ یحیی گل‌محمدی دیروز در نشست خبری خیلی قاطع و واضح گفت که انتظار کمک از هیچ تیمی را نداریم و در این روزها تنها کسی که از تیم حمایت کرد خود باشگاه و مدیرانش بودند. یک تیم بعد از اینکه ۴ گل خورد مربی‌اش گفت ما برای پرسپولیس فداکاری کردیم! یک تیم دیگر هم آنقدر در بحران خودساخته کرونا غرق شد که دست آخر توانست بازی را لغو کند؛ اما کاری به این مسائل نداریم چون خیلی وقت است هدف خیلی بزرگی داریم. هدف بزرگ برای روزی که خیلی‌ها از حسادت، توان فکر کردن به آن را هم ندارند و در این موقعیت با سخیف‌ترین بازی‌ها مثل بردن اسم «پیروزی» سعی کردند تمرکز تیم را بر هم بزنند غافل از اینکه این کادر و این بازیکنان خیلی وقت است که راه خود را جدا کرده‌اند و با افکار بزرگ و ذهن بلندپرواز، بلدند چطور این افراد را بی‌محل کرده و نگاه‌شان به قله‌ای باشد که خیلی وقت است برای فتحش تلاش می‌کنند.

از نگاه مثبت و حمایت مسئولان رده بالای ورزش کشور اما کمال تشکر را داریم که در آستانه اعزام تیم روحیه دادند. دو بازی به دلایل مختلف لغو شد و تیم باید در شرایط خاصی در فینال به میدان برود اما حالا یکدل و متحد فقط به همان هدف بزرگی فکر می‌کنیم که می‌دانیم بزرگترین افتخار تاریخ فوتبال باشگاهی ایران خواهد بود و در عین حال حسادت‌ها را هم به ارتش سرخ بیشتر می‌کند.

دست در دست هم و با امید به خدا برای سربلندی پرسپولیس

108473

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: