پایگاه خبری خانه فوتبال:

در تبریز شاهد برگزاری دربی بین تیم‌های ماشین‌سازی و تراکتور خواهیم بود و این در حالی است که هر دو تیم دیگر سرمربیان قبلی را بالای سر ندارند و در مشهد هم شهر خودرو پذیرای استقلال خواهد بود. نگاهی خواهیم داشت به این دو بازی. 

ماشین‌سازی‌تبریز - تراکتور تبریز؛ دربی مربیان موقت

 تراکتور فصل گذشته در یکی از بازی‌هایی که شکست خورد و به همین بهانه جام را از دست داد، بازی با ماشین‌سازی بود که این تیم را دست‌کم گرفت و ۲ بر صفر شکست خورد. این بازی در حالی برگزار می‌شود که علاوه بر تراکتور، ماشین‌سازی هم مربی خود را از دست داده و وحید بیاتلو از سمت خود استعفا کرده است. منصوریان هم که از تراکتور اخراج شده بود. مسعود شجاعی در این بازی هدایت تی‌تی‌ها را برعهده خواهد داشت. آنچه مسلم است تراکتور یکی از تیم‌های پرمهره لیگ برتر به حساب می‌آید اما برای نتیجه‌گیری نیاز به تیم شدن دارد. در این صورت است که می‌تواند از موانع سخت برای رسیدن به جام عبور کند. این بازی برای تراکتور یکی از بازی‌های سخت محسوب خواهد شد چون بازیکنان تیم ماشین‌سازی انگیزه و اشتیاق خودنمایی برابر تراکتور را دارند. 

شهرخودرو - استقلال؛ استقلالی ها به هم رسیدند

یاستقلال در روزهای اخیر با حواشی زیادی روبه‌رو بوده است. یکی از اینها کش و قوس‌های به وجود آمده میان باشگاه و فرشید اسماعیلی است. همچنین نقدهای زیادی در روزهای اخیر به استقلال و سبک بازی این تیم شده که این نقدها پاسخ محمود فکری را به همراه داشته است. استقلال تنها یک راه برای پاسخ به این همه حواشی دارد؛ بازی خوب در زمین که منجر به کسب نتیجه برای تیم شود. میزبان امروز استقلال تیم شهرخودرو است. تیمی که در سال‌های اخیر همواره یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر بوده و فوتبال روی زمین و خوبی را ارائه می‌دهد. این می‌تواند نوید یک بازی زیبا را در استادیوم امام رضای مشهد بدهد. انگیزه شهرخودرویی‌ها برای کسب ۳ امتیاز این دیدار، حریف‌شان یعنی استقلال است و این نشان می‌دهد آبی‌ها برای امتیازگیری باید دوچندان تلاش کنند. حاشیه ممنوع و تنها کسب ۳ امتیاز استراتژی است که محمود فکری برای شاگردانش تعیین کرده و باید منتظر ماند و دید که آبی‌ها تا چه میزان در اجرای این استراتژی موفق عمل می‌کنند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: