پایگاه خبری خانه فوتبال:

پرسپولیس مهره های مهمی را برای فینال لیگ قهرمانان در اختیار ندارد اما این بازی فرصت خوبی برای برخی از بازیکنان این تیم است تا بتوانند با نمایش خوب و حتی گلزنی بتوانند فینال از دست رفته سال 2018 را تلافی کنند.

سیامک نعمتی می تواند یکی از مهره های کلیدی یحیی در بازی فینال باشد. او  به احتمال زیاد در این مسابقه نیز در خط حمله و در کنار مهدی عبدی یا آرمان رمضانی بازی خواهد کرد. سیامک که در دفاع راست یکی از بهترین های لیگ قهرمانان امسال بوده در فینال مانند بازی های اخیر پرسپولیس در پستی بازی می کند که تا پیش از این وحیدامیری بازی می کرد.

سیامک که احتمالا در کنار یکی از دو مهاجم تیم رمضانی یا عبدی بازی خواهد کرد در این مسابقات باید علاوه برفشاری که روی خط دفاعی اولسان می آورد برای تیمش گل بزند. او بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان دو فصل پیش را از دست داد و حالا بهترین فرصت برایش پیش آمده تا بتواند در این فینال نبودش را جبران کند. خودش در آخرین گفت و گویی که داشت قول داد که تمام تلاشش را برای قهرمانی تیم انجام بدهد.

اما دیگر بازیکنی که فینال می تواند تبدیل به نقطه عطفی برای او شود امیدعالیشاه است. بازیکنی که در حدود 8 سال است پیراهن پرسپولیس را می پوشد و بعد از سیدجلال کاپیتان تیم است. او که در دو فصل اخیر کمتر مهره ترکیب اصلی تیم بوده ، می تواند در فینال شرایط را کاملا به نفع خودش تغییر بدهد. 

عالیشاه بازیکن باتجربه ای است که در پست های مختلفی می تواند بازی کند و اگر در ترکیب یازده نفره بازی هم نباشد قطعا یکی از اسلحه های پنهان یحیی خواهد بود. او که یکی از بهترین دهندگان پاس گل پرسپولیس در سال های اخیر بوده ، هر زمان که روی فرم بوده و به میدان رفته توانسته تاثیرش را بگذارد.

پرسپولیس به تجربه و پاس گل های عالیشاه در فینال نیاز دارد. مسابقه ای که می تواند شماره 2 را باردیگر به مهره ای کلیدی تبدیل کند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: