پایگاه خبری خانه فوتبال:

یکی از نگرانی‌های بزرگ یحیی گل‌محمدی در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا مثبت شدن احتمالی تست بازیکنان پرسپولیس بود. به همین خاطر هم بازی با نساجی در مازندران با اصرار سرمربی پرسپولیس لغو شد که احتمال کرونایی شدن بازیکنان قرمزپوش کاهش پیدا کند. از آنجایی که پرسپولیس در شمال کشور طرفداران بسیاری دارد این نگرانی وجود داشت که جلوی هتل این تیم یا اتوبوس حامل بازیکنان و داخل زمین ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برخوردهایی از سر علاقه انجام شود و... برهمین اساس این دیدار به تعویق افتاد. همچنین زمانی که تعداد کرونایی‌های تیم ذوب‌آهن زیاد شد و این دیدار هم به تعویق افتاد، یحیی گل‌محمدی گلایه چندانی نکرد زیرا بیشتر نگران بازی فینال و از دست دادن یک یا چند بازیکن خود به دلیل ابتلای احتمالی به ویروس کرونا بود. یک‌شنبه گذشته و پس از ورود کاروان پرسپولیس به قطر در هتل محل اقامت نماینده ایران، از بازیکنان، کادر فنی و همراهان پرسپولیسی‌ها تست کرونا گرفته شد. اعضای تیم پرسپولیس تا پس از مشخص شدن جواب تست کرونا که گفته شد طی ۲۴ ساعت آینده اعلام می‌شود، حق خروج از اتاق محل اقامت و شرکت در تمرینات را نداشتند. 

طبق دستورالعمل‌های عوامل اجرایی AFC مبنی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، بازیکنان و اعضای تیم تا زمان مشخص شدن جواب تست‌ها در اتاق‌های دو نفره قرنطینه بودند. دیروز اما جواب تست پرسپولیسی اعلام شد و با توجه به منفی بودن تست تمام بازیکنان و مربیان، آنها مشکلی برای آغاز تمرینات خود نداشتند. با شنیدن این خبر خوب، یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا نفس راحتی کشید. 

سرمربی پرسپولیس حالا می‌تواند با خیال راحت همه بازیکنان خود را سلامت و سرحال برای بازی روز ۲۹ آذر برابر اولسان هیوندای کره‌جنوبی در اختیار داشته باشد و این خبر خوبی برای هواداران این تیم نیز به‌شمار می‌رود.

منبع: خبرورزشی

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: