پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان گفت: فکر می کنم پرسپولیس قهرمان آسیا شود و برای این موضوع یک دلیل اجتماعی دارم.
محمدرضا تندروان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد بازی روز شنبه پرسپولیس مقابل اولسان هیوندای در فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: ابتدا بگویم که پرسپولیس قهرمان خواهد شد و برای این صحبتم یک دلیل اجتماعی دارم. وقتی اوضاع مردم از نظر اقتصادی و کرونا و ... چندان مساعد نیست، بازیکنان انگیزه بالاتری برای خوشحال کردن آنها خواهند داشت.
وی ادامه داد: فوتبال ما در دوران جنگ تحمیلی شرایط خیلی خوبی داشت و توانستیم در رده ملی و باشگاهی قهرمانی آسیا را کسب کنیم. پیش بینی می‌کنم که بازی فینال چیزی شبیه به بازی معروف ایران و استرالیا و حماسه ملبورن شود؛ یعنی نماینده ایران با چاشنی شانس به هدفش برسد. البته نباید از این موضوع غافل شد که شانس به سراغ تیمی می رود که بیشتر تلاش می کند. 
مربی والیبال ایران خاطرنشان کرد: حدس می زنم که بازی با نتیجه 2 بر یک به سود پرسپولیس تمام شود. خط دفاعی تیم با حضور سید جلال حسینی و کنعانی زادگان شرایط خیلی خوبی خواهد داشت و پرسپولیس می تواند ضدحملات خطرناکی داشته باشد. ضمن اینکه ضربات ایستگاهی هم در این مسابقه تاثیرگذار خواهد بود.

تندروان عنوان کرد: با این شرایط فکر می کنم بشار رسن و سید جلال حسینی گل های پرسپولیس را به ثمر برسانند. امیدوارم در این مسابقه نماینده ایران بتواند سربلند باشد و به کمترین حق خود در چند سال اخیر که قهرمانی آسیا است برسد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: