پایگاه خبری خانه فوتبال:

کارلوس کی روش که اخیراً از هدایت تیم ملی فوتبال کلمبیا کنار رفت، دوران درخشانی با الکس فرگوسن در تیم منچستریونایتد داشت.

کی روش اخیراً در گفتگویی درباره دلایل موفقیت یونایتد در سال‌های گذشته پرداخت و گفت: گرفتن جایگاهتان در لیگ برتر (انگلیس) خیلی دشوار است. تیم‌های دیگر کیفیت زیادی دارند. اما می‌خواهم دو نکته را به شما بگویم که در منچستریونایتد کاربرد دارد و در کلمبیا هم قابل استفاده است.

وی افزود: «بابی چارلتون» به من گفت که رمز موفقیت یونایتد این است که آنها به افرادی که برایشان کار می‌کنند وفادار بوده و ایمان کامل دارند. در بهترین و بدترین لحظات این رمز منچستریونایتد است.

دستیار سابق فرگوسن در منچستریونایتد ادامه داد: کسانی که حالا آنجا (در تیم یونایتد) کار می‌کنند راهکارهایی برای خارج کردن تیم از لحظات بد دارند.

به گزارش «دیلی استار»، توصیه‌های کی روش نشان می‌دهد او معتقد است که یونایتد نیازی به نگرانی در پنجره نقل و انتقالات ژانویه ندارد زیرا «سولسشایر» (سرمربی فعلی یونایتد) به دنبال بهبود ترکیب خود است.

اما توصیه دوم کی روش می‌تواند مربوط به «پل پوگبا» بازیکنی باشد که در آینده‌ای نزدیک قصد دارد از اولدترافورد جدا شود.

کی روش که با رادیو W گفتگو می‌کرد، در این خصوص اظهار کرد: و یک نصیحت دیگر از الکس فرگوسن درباره موفقیت یونایتد این بود که هیچکس و هیچ چیز بالاتر از تیم نیست.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: