پایگاه خبری خانه فوتبال:

بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: به عنوان یک استقلالی و کسی که بازیکن این تیم بوده حاضرم استقلال بد بازی کند ولی بازی‌ها را ببرد و قهرمان شود.
ادموند اختر در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اینکه خیلی از کارشناسان فوتبال مدعی هستند که استقلال زیبا بازی نمی‌کند اظهار داشت:خوب بازی کردن استقلال در حال حاضر اصلا ملاک نیست. مهم این است که استقلال امتیازات اول فصل را خوب جمع کند که تا الان این کار را کرده است.
وی افزود: امسال استقلال بیشترین امتیازات را نسبت به فصول اخیر جمع کرده و این خودش یک پوئن مثبت محسوب می‌شود. محمود فکری سالها کاپیتان این تیم بوده، با خودِ من در استقلال همبازی بوده و خم و چم کارش را می‌شناسد.او امسال تیمی را تحویل گرفت که خودش نفراتش را انتخاب نکرده است.
بازیکن دهه 70 استقلال تصریح کرد: شاید اگر فکری 2 ماه زودتر به استقلال می‌آمد الان نصف نفراتی که جذب تیم شدند در این تیم نبودند، نه اینکه آنها نفرات بی کیفیتی هستند، بلکه شاید در تفکرات فکری جای نداشتند.یادتان باشد زیبا بازی کردن استقلال در حال حاضر به هیچ دردی نمی‌خورد چون این تیم با این همه بازیکن مصدوم همین که نتایج خوبی کسب کرده جای تشکر دارد.
اختر تاکید کرد: استقلال در این یک سال بیش از حد به بازی یک بازیکن مثل دیاباته وابسته بوده و هر رمان او نیست تیم دچار مشکل می‌شود. فصل گذشته هم شرایط همین بود. دیاباته در این 7 هفته فقط در دو بازی به مدت خیلی کم بازی کرده و دستی از کادر فنی نگرفته است. او هر بار به کشورش بر می‌گردد با اضافه وزن راهی تهران می شود و همین موضوع روی کل تیم اثر می‌گذارد چون تاکتیک تیم به او ختم می‌شود.
وی تصریح کرد: همین حالا خروجی ارسلان مطهری از این بازیکن بیشتر بوده چون او در اکثر بازی ها بازی کرده و دست تیم را گرفته است. امیدوارم باشگاه در نوع رفتار با دیاباته همانطور که پول حرفه‌ای به این بازیکن می‌دهد حرفه‌ای هم رفتار کند تا بیشترین خروجی را از این بازیکن خارجی و البته با کیفیت بگیرد.
پیشکسوت تیم استقلال به فارس یادآور شد: به عنوان یک استقلالی و کسی که بازیکن این تیم بوده می‌گویم، حاضرم استقلال بد بازی کند ولی بازی‌ها را ببرد و قهرمان شود.آخر فصل نمی‌گویند یک تیم بد بازی کرد و قهرمان شد، همه می‌گویند فلان تیم قهرمان شد.پس امیدوارم هوادار از این کادر فنی حمایت کند تا تیم به عنوان قهرمانی برسد.
اختر در خصوص اینکه دیدگاهش در مورد تغییرات مدیریتی در استقلال و احمد مددی چیست عنوان کرد: من نه مددی را می‌شناسم، نه اسم او را شنیده بودم و نه تا حالا او را دیده‌ام. اسم او حتی در کتاب موش و گربه هم نبود! واقعیت این است که بازیکن نسل جدید فقط پول را می‌شناسد و اصلا برایش مهم نیست که مدیرعامل یک باشگاه چه کسی است.اگر یک مدیر پول‌ها را به موقع بدهد بهترین مدیرعامل دنیا است.
وی عنوان کرد: امثال مددی در این چند سال زیاد آمدند و رفتند ولی خروجی از آنها ندیدیم.در این چند سال 6-7 مدیرعامل به باشگاه استقلال آمده ولی عملا اتفاق خاصی برای این باشگاه نیفتاد و تیم مرتب با حاشیه مواجه بود. البته شاید اگر آصفی مدیرعامل بود می‌شد در موردش صحبت کنم ولی در مورد مددی هیچ چیزی تا به حال نشنیده بودم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: