پایگاه خبری خانه فوتبال:

لیونل مسی عطش بالایی برای کسب یک قهرمانی دیگر در لالیگا دارد.

به نقل از مارکا، مسی به تازگی برای هفتمین بار جایزه پیچیچی که متعلق به آقای گل لالیگا است را دریافت کرد. در حالی که قرارداد مسی با بارسلونا در پایان فصل 21-2020 به پایان می رسد و این تیم در لالیگا در حد یک مدعی ظاهر نشده است، مسی هدف خود را قهرمانی در لالیگا تعیین کرده است. 

 هشتمین پیچیچی؟ نمی دانم و این چیزی نیست که به آن فکر کنم یا بابتش نگران باشم. ترجیح می دهم قبل از دستیابی به پیچیچی قهرمان لالیگا شوم و ما در این راستا تلاش می کنیم. به تدریج به شرایط بهتری می رسیم. در لیگ با مشکلاتی رو به رو شدیم ولی لیاقت ما این نبود که این همه امتیاز از دست بدهیم؛ می توانستیم در خیلی از بازی ها مثل بازی با آلاوز، ختافه، رئال مادرید و... برنده شویم. فرصت های زیادی ساختیم و این می توانست اوضاع را عوض کند ولی باید با انجام چند بازی خوب، دوباره خودمان را به صدر برسانیم. 

یکی از گل های خاص مسی، در جریان برد 4-0 بارسلونا مقابل اوساسونا به ثمر رسید که او آن را به طرز زیبایی به دیگو مارادونا تقدیم کرد. 

روز خیلی خاصی بود و توانستم یک ادای احترام کوچک به او داشته باشم. گلزنی در آن روز خاطره جالبی بود و به خاطر اهمیت جدایی دیگو از جمع ما، روز خاصی برای من محسوب می شد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: