پایگاه خبری خانه فوتبال:

میلان در هفته چهاردهم رقابت‌های سری A از لاتزیو پذیرایی می‌کند. جدال صدرنشین لیگ با تیم هشتم جدول برای میلان از این جهت حساس است که می‌خواهد رکورد شکست‌ناپذیری‌اش را حداقل تا پایان سال هم که شده حفظ کند. برای لاتزیو هم کم کردن فاصله ۱۰ امتیازی با روسونری در اولویت است. 

میلان

میلان با ظاهر جدید و هیجان‌انگیز استفانو پیولی فصل را پر سر و صدا آغاز کرده است. آنها حتی در غیاب زلاتان ایبراهیموویچ و گزینه موقت او آنته ربیچ که هر دو مصدوم هستند ابتدای هفته به پیروزی ۲- یک مقابل تیم روبرتو دی‌زربی دست یافتند. با این حال امتیاز بالاتر میلان نسبت به رقبای مدعی زیاد نیست که خیالش در شب کریسمس راحت باشد. میلان با داشتن حداقل یک گل در ۱۶ بازی اخیر متوالی خود مقابل لاتزیو، در ۲۹ بازی از ۳۰ بازی خانگی اخیر خود مقابل این تیم در سری A شکست‌ناپذیر نشان داده است. با این حال، تنها شکست آنها در این دوره در آخرین دیدار در سن‌سیرو به نوامبر گذشته برمی‌گردد. 

لاتزیو

تیم سیمئونه اینزاگی هفته گذشته با گل‌های باکیفیت چیرو ایموبیله و لوئیس آلبرتو یک پیروزی خوب ۲- صفر مقابل ناپولی رقم زد تا به رتبه هشتم جدول برسد. در چنین شرایطی یک پیروزی دیگر باعث افزایش روحیه به موقع قبل از پایان سال خواهد شد. لاتزیو از چهار مسابقه خارج از خانه خود در سری A موفق به کسب ۱۰ امتیاز قابل تحسین شده و از ابتدای ماه نوامبر تنها میلان امتیاز بالاتری نسبت به آنها خارج از خانه کسب کرده است. چیرو ایموبیله پس از اتمام قرنطینه با ثبت ۱۲ گل در ۱۳ بازی در تمام مسابقات از ابتدای اکتبر معمار اصلی شکل بهبود یافته لاتزیو بوده است. فقط روبرت لواندوفسکی با ۱۹ گل، ارلینگ هولاند ۱۴ گل، محمد صلاح و کریستیانو رونالدو ۱۳ گل در این مدت در پنج لیگ برتر اروپا بیشتر گلزنی کرده‌اند. مصاف‌های بعدی لاتزیو در برابر جنوا، فیورنتینا و پارما پس از تعطیلات کوتاه زمستانی خواهد بود. فرصتی که برای برگشت امتیازات از دست رفته در پاییز قبل از دربی رم اواسط ژانویه عالی است. 

مصدومان و محرومان

زلاتان، ربیچ، کیائر، بن‌ناصر، تونالی و کسیه لشکر غایبان استفانو پیولی را تشکیل می‌دهند. در طرف مقابل هم فارس، استراکوشا و آچربی غایبان لاتزیو به حساب می‌آیند تا شرایط تقریباً برابری کند. 

ترکیب احتمالی

میلان: دوناروما، کالولو، کالابریا، تئو، رومانولی، چالهان‌اوغلو، سلمیکرز، دیاس، کرونیچ، لیائو و هاوگه

لاتزیو: رینا، فلیپه، هوت، رادو، لاتساری، ساویچ، کاتالدی، آلبرتو، ماروشیچ، کورئا و ایموبیله

منبع: خبرورزشی

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: