پایگاه خبری خانه فوتبال:

در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر لسترسیتی در ورزشگاه کینگ‌پاور از ساعت ۱۶ از منچستریونایتد پذیرایی می‌کند. دیداری که می‌تواند یک تیم‌ را به صدر جدول هم برساند. هدف مشترک لستر و یونایتد به‌عنوان تیم‌های دوم و سوم جدول رسیدن به رتبه نخست و گرفتن جایگاه لیورپول است. 

لسترسیتی

۱۴ مسابقه و ۲۷ امتیاز حاصل کار تیم برندان راجرز بوده است. هیچ تیمی در نیمه بالای جدول لیگ برتر در این فصل بیشتر از لستر که ۵ شکست داشته، نباخته اما روباه‌های لستر بیشترین برد مشترک را با ۹ پیروزی به همراه لیورپول به ثبت رسانده‌اند. شاگردان برندان راجرز بین ۲۲ نوامبر و ۳ دسامبر کمی هم لغزش داشتند زیرا آنها از ۴ مسابقه‌ای که در تمامی تورنمنت‌ها داشتند، ۳ شکست را پذیرفتند. با این حال قهرمان سابق انگلیس در ۵ مسابقه اخیر خود ۴ پیروزی کسب کرده است. لستر هفته گذشته با پیروزی ۲ بر صفر مقابل تاتنهام توانست تیم مورینیو را پایین بکشد. عملکرد خانگی این تیم اما کمی نگران‌کننده است. ۳ برد و ۴ شکست از ۷ بازی لیگ در این مسابقات برای لسترسیتی در کینگ‌پاور ثبت شده است. ضمناً روباه‌ها در هر ۴ مسابقه اخیر خود در لیگ برتر با شیاطین سرخ شکست خورده‌اند. 

منچستریونایتد

موقعیت اوله‌گنار سولشائر به‌عنوان سرمربی منچستریونایتد در این فصل در موارد مختلفی زیرسؤال رفته که عمده‌ترین آن این بود که شیاطین سرخ موفق به صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا نشدند. هرچند فرم لیگ برتر یونایتد بسیار خوب بوده است. آنها با کسب ۶ پیروزی از ۷ بازی اخیر خود روند بدون شکست خود را حفظ کرده‌اند. رکورد ۸ پیروزی، ۲ تساوی و ۳ شکست از ۱۳ مسابقه ۲۶ امتیاز برای یونایتد به ارمغان آورده است. شیاطین سرخ تنها ۵ امتیاز از لیورپول صدرنشین عقب هستند. شاگردان اوله هفته گذشته لیدزیونایتد را با نتیجه ۶-۲ در لیگ شکست دادند و اکنون در هر ۱۰ مسابقه برتر لیگ برتر پیروز شده‌اند. یک پیروزی دیگر یونایتد را با رکورد ۱۱ برد متوالی برابر خواهد کرد. 

آمار بازی

۲۸) در لیگ برتر، منچستریونایتد ۲۸ مرتبه به مصاف لسترسیتی رفته که ۱۹ بازی را برده و فقط ۲ بازی را باخته. در ۷ بازی هم دو تیم به تساوی رسیده‌اند.

۴) شیاطین‌سرخ در ۴ بازی آخر لیگ برتری موفق به شکست روباه‌ها شده‌اند.

۵) لسترسیتی از زمان بازگشت به لیگ برتر در سال ۲۰۱۴، در ۵ بازی از ۶ بازی‌اش در باکسینگ‌دی شکست خورده است.

۱۱) منچستریونایتد می‌تواند با رکورد ۱۱ برد متوالی خارج‌ازخانه در لیگ برتر برابری کند. چلسی در سال ۲۰۰۸ و منچسترسیتی در سال ۲۰۱۷ این رکورد را قبلاً زده بودند.

۱۹) لسترسیتی بیش از هر تیم دیگری در لیگ برتر از منچستریونایتد باخته که ۱۹ شکست بوده و ۶۰ گل هم خورده که این هم بیشترین گل خورده‌شان از یک تیم به شمار می‌آید.

۲۱) منچستریوناید در تاریخ لیگ برتر ۲۱ بازی در باکسینگ‌دی را برده (۸۱ درصد) که بهترین آمار در لیگ برتر است.

مصدومان‌ و محرومان

لستر مجدداً به دلیل مصدومیت از حضور ریکاردو پریرا محروم خواهد بود. جائلار سویونجو هم هنوز به شرایط بازی کردن نرسیده است. در مورد یونایتد اسکات مک تامینی و آرون وان‌بیساکا که هر دو به دلیل مصدومیت برابر اورتون با مشکل مواجه شدند، می‌توانند بعدازظهر شنبه بازی کنند. مهمترین غایبان منچستریونایتد فعلاً فیل جونز و مارکوس روخو هستند که غیبت‌شان مقابل لستر قطعی است. 

ترکیب احتمالی

لسترسیتی: اشمایکل، فوفانا، اوانز، فوکس، تیلمانس، آلبرایتون، اندیدی، جاستین، بارنز، مدیسون، واردی

منچستریونایتد: دخئا، وان‌بیساکا، لیندلف، مگوایر، شاو، مک‌تامینی، ‌فرد، فرناندس، گرینوود، رشفورد، مارسیال

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: