پایگاه خبری خانه فوتبال:

شاید پاسخ این سوال را شخص محمدرضا زنوزی هم نداند. در شرایطی که قرار بود بعد از دربی تبریز از جانشین علیرضا منصوریان در تراکتور رونمایی شود اما هنوز مشخص نیست که مالک باشگاه تراکتور چه برنامه‌ای برای نیمکت تیمش دارد.

با اینکه مسعود شجاعی علاقه‌ای به سرمربیگری ندارد اما گفته می‌شود تراکتوری‌ها فعلا گزینه‌ای جز او ندارند و شجاعی علیرغم میل باطنی‌اش باید کماکان به عنوان سرمربی موقت به تراکتور کمک کند.

این وسط دوباره نام ساکت الهامی به عنوان گزینه تراکتور مطرح شده و روزنامه گل نوشته سرمربی فصل گذشته تراکتور که دو هفته قبل مذاکراتش با تبریزی‌ها به نتیجه‌ای نرسید، دوباره برای همکاری با تراکتور با مسئولان این تیم مذاکره خواهد کرد.

درباره الهامی باید به این نکته اشاره کرد که طبق نوشته خبرگزاری میزان، محرومیت قطعی الهامی روز ۱۵ دی به پایان می‌رسد و سه ماه دوم آن به صورت تعلیقی خواهد بود. به همین خاطر مسئولان تراکتور در صورتی با الهامی قرارداد می‌بندند که محرومیت این مربی به حالت تعلیق دربیاید. البته حدود دو هفته قبل بود که روزنامه همشهری از قول یکی از اعضای کمیته انضباطی فدراسیون نوشت که حکم محرومیت الهامی، 6 ماهه و قطعی است و احتمال تعلیق آن وجود ندارد و حالا باید دید نهایتا تکلیف نیمکت تراکتور چه خواهد شد. 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: