پایگاه خبری خانه فوتبال:

در پایان این بازی بسیار سرنوشت ساز، درگیری لفظی میان چند تن از بازیکنان دو تیم رخ داد که در نهایت سبب ایجاد حواشی ناخواسته از سوی دو تیم شد. درحالی‌که داور بازی سوت پایان مسابقه را زد، آیدین قویدل دروازه‌بان استقلال خوزستان با هم تیمی خود در حال صحبت کردن درخصوص این بازی بودند که ناگهان سهیل فداکار بازیکن جوان و کم تجربه ملوان اقدام به فحاشی علیه قویدل کرده و سبب ایجاد درگیری شد.

نکته‌ای که شاید بتوان روی آن مانور داد آن می‌باشد که بازیکن ملوان از چه الفاظ رکیکی استفاده کرده تا قویدل که خود اهل انزلی است را به ستوه آورده و سبب شد تا قویدل به سمت این بازیکن برود سبب ایجاد حاشیه شود! قویدل که پیش از شروع بازی برای مازیار زارع و مربی دروازه‌بانان ملوان دسته گل برد، چرا از کوره در رفت و در شهر خود قید همه چیز را زد؟! این چرائی‌ها قطعا یک جواب دارد؛ اگر فداکار آن الفاظ رکیک را علیه قویدل به کار نمی‌برد، قطعا بازیکنان دو تیم به رختکن می‌رفتند و هیچ مشکلی در پایان بازی به وجود نمی‌آمد اما بی‌تجربگی یک جوان سبب شد تا چنین حاشیه بزرگی در پایان بازی رخ دهد.

گرچه شاهد حاشیه سازی رسانه‌های محلی در پوشش این درگیری بودیم و برخی‌ها با نوشتن این موضوع که قویدل به مازیار زارع توهین کرده است، اما در فیلم کاملا مشخص است که قویدل با اشاره دست به میانه میدان، به مازیار زارع می‌فهماند که بازیکن ملوان به وی فحاشی کرده. در هر صورت؛ ایجاد چنین حواشی در شأن فوتبال ایران نیست و امیدواریم دیگر هیچ وقت شاهد چنین حواشی نباشیم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: