پایگاه خبری خانه فوتبال:

همه چیز از ادعای روزنامه قطری مبنی بر عدم علاقه سرمربی جدید تیم فوتبال الدحیل به رامین رضاییان شروع شد . آن هم در حالی که رامین رضائیان در دوره سرمربیگری ولید رکراکی مراکشی یکی از بازیکنان کلیدی الدحیل بود اما به نظر می رسد با روی کار آمدن صبری لاموشی سرمربی سابق ناتینگهام فارست و رن فرانسه رضاییان چندان مورد علاقه این سرمربی نیست و احتمال جدایی او وجود دارد.

اخیراً رسانه‌های قطر اعلام کردند چند بازیکن الدحیل از جمله رامین رضاییان، مهدی بن عطیه و یوسف المساکنی در لیست مازاد این تیم بوده و در نقل و انتقالات زمستانی الدحیل را ترک می‌کنند.

لموشی در واکنش به تغییرات احتمالی تیمش گفت: در مورد تغییرات و بازیکنان معرفی شده صحبت‌های زیادی وجود دارد اما ما فقط روی بازی‌ها تمرکز داریم. هنوز دوره نقل و انتقالات زمستانی فرا نرسیده است. مدیریت باشگاه می‌داند که باید چه کارهایی انجام بدهد و همه چیز به موقع انجام خواهد شد.

گفتنی است الدحیل پس از شکست مقابل السیلیه موفق شده در دو بازی آینده خودش برابر العربی  به پیروزی ۲ بر ۰ و درمقابل الخور به یک بر پر گل ۶ بر ۱ دست یابد و در حال حاضر با ۱۸ امتیاز از ۱۰ بازی در جایگاه ۴ جدول رده‌بندی قرار دارد. در حالی که در لیگ ستارگان قطر تا به این جا شاگردان ژاوی در السد همچنان بدون باخت و با ۹ پیروزی و یک مساوی حسابش را از سایر تیم‌ها جدا کرده است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: