پایگاه خبری خانه فوتبال:

این بازی ها ابتدا به صورت مقدماتی و با شرکت همه کشورهای عضو در 10 یا 11 گروه و هر گروه در یک کشور به صورت متمرکز برگزار می شود و در پایان 16 تیم برای حضور در بازی های نهایی انتخاب می شوند. ایران قرار است بازی هایی گروه خود را میزبانی کند اما در حال حاضر نظر قطعی در خصوص برگزاری این بازی ها وجود ندارد. 

بعد از تصمیم فیفا مبنی بر لغو جام جهانی نوجوانان و جوانان در سال 2021 به خاطر کرونا فدراسیون فوتبال ابتدا منتظر پالس های کنفدراسیون فوتبال آسیا است و اینکه بعد از تصمیم فیفا چه تدبیری اتخاذ خواهد کرد. اینکه برای برگزاری جام ملت های نوجوانان و جوانان مصر است یا همانند فیفا تصمیم به تعطیلی بازی ها می گیرد و از سویی چه برنامه ای برای برگزاری مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا دارد. جام ملت ها در دو رده سنی نوجوانان و جوانان هر دو سال یکبار برگزار می شود و چهار تیم برگزیده راهی جام جهانی می شوند. مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا هم هر دو سال یکبار برگزار می شود و هر چهار سال یکبار تیم های برگزیده به المپیک راه پیدا می کنند. 

در نهایت و در صورتی که کنفدراسیون فوتبال آسیا بازی های قهرمانی زیر 23 سال آسیا را در سال 2021 برگزار کند به زودی تمرینات تیم امید زیر نظر حمید استیلی آغاز خواهد شد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: