پایگاه خبری خانه فوتبال:

برزیل یکی از کشورهایی محسوب می‌شود که طی ماه های اخیر به شدت با ویروس کرونا درگیر بوده است. بیش از 190 هزار نفر در این کشور جان خود را به دلیل ابتلا به کرونا از دست داده اند و هنوز هم شرایطش با بهبود قابل توجهی مواجه نشده است.

اما فوق ستاره برزیلی پاری سن ژرمن که بارها به خاطر مسائل مختلف حاشیه ساز شده بود حالا قصد ترتیب دادن یک مهمانی بسیار عجیب را دارد. نیمار قصد دارد که در عمارت شخصی خود در کشور برزیل یک مهمانی بزرگ برگزار کند که گفته می شود پنج شبانه روز به طول خواهد انجامید.

با این حال Agencia Fabrica، شرکت برگزار کننده این مهمانی اطمینان داده که اقدامات سختگیرانه ایمنی و بهداشتی در این زمینه رعایت خواهد شد و هیچ گونه خطری به لحاظ ویروس کرونا مهمانان حاضر را تهدید نخواهد کرد.

01551899

از طرفی در ابتدا گفته می‌شد که 500 نفر در مهمانی فوق ستاره برزیلی حضور خواهند داشت اما شرکت ذکر شده این موضوع را تکذیب کرده و مدعی شده که  تنها 150 نفر به مهمانی دعوت شده اند.

گفتنی است که این اقدام نیمار در شرایط کنونی یک ریسک بزرگ محسوب می‌شود و باید دید که مسئولان کشور برزیل در صورت آگاهی از این مسئله چه واکنشی نسبت به آن نشان خواهند داد.

منبع:ورزش سه

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: