پایگاه خبری خانه فوتبال:

با اعلام صالحی، رئیس کمیته استیناف درباره موضوع رسیدگی به پرونده محمدرشید مظاهری به نظر می‌رسد این دروازه‌بان تا دو هفته دیگر که رأی این کمیته درباره‌اش صادر شود، تکلیفش برای محروم شدن یا نشدن مشخص خواهد شد. صالحی روز یک‌شنبه ۷ دی اعلام کرد ظرف ۲ هفته این موضوع به سرانجام می‌رسد و حکم مظاهری اعلام و به باشگاه استقلال ابلاغ خواهد شد. 

این دو هفته از روز هفتم ماه جاری دقیقاً روز بیست‌ویکم دی‌ماه به پایان می‌رسد و در شماره روز گذشته در گزارشی نوشته بودیم اگر حتی مظاهری یک جلسه از همراهی استقلال محروم شود، قطعاً دربی ۲۲ دی را از دست می‌دهد. در صورتی که مظاهری محروم شود، کادر فنی استقلال باید برای دربی از دروازه‌بان دیگرش برای حراست از دروازه استفاده کند. سیدحسین حسینی که در دو دیدار ابتدایی این فصل برای استقلال به میدان رفته و در ۵ بازی بعدی از روی نیمکت، بازی‌های استقلال را نظاره‌گر بوده قطعاً دستکش‌های دروازه‌بانی‌اش را برای دربی به دست می‌کند. بررسی کارنامه فوتبالی حسینی مشخص می‌کند او درباره دیدار دربی چندان هم بی‌تجربه نیست. این دروازه‌بان شیرازی تاکنون ۴ بار دربی را تجربه کرده است. 

اولین دربی و شکست

حسینی برای اولین بار در تاریخ پنج‌شنبه، ۴ آبان ۱۳۹۶ درست ۳ سال و ۲ ماه و ۳ روز پیش در هفته دهم لیگ برتر هفدهم در ترکیب استقلال مقابل پرسپولیس به میدان رفت. دیداری که در پایان با نتیجه یک بر صفر و گلی که علی علیپور از روی نقطه پنالتی دروازه حسینی را باز کرد، به پایان رسید تا این دروازه‌بان در اولین رویارویی‌اش با استقلال ناکام بماند. 

دربی دوم هم باخت

این دروازه‌بان در تاریخ یک‌شنبه، ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ درست یک سال و ۳ ماه و ۷ روز پیش در هفته چهارم لیگ برتر نوزدهم روبه‌روی پرسپولیس به زمین رفت. دیداری که با گل عجیب و غریبی که مهدی عبدی به ثمر رساند یک بر صفر به سود پرسپولیس تمام شد تا حسینی در دومین دربی‌اش هم ناکام زمین را ترک کند. 

سومین دربی را نباخت

حسینی سرانجام در تاریخ پنج‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ توانست دیدار دربی را بدون شکست پشت‌سر بگذارد. مسابقه هفته نوزدهم لیگ برتر نوزدهم که پرگل هم بود و با نتیجه ۲-۲ تمام شد. در آن مسابقه امیرارسلان مطهری دبل کرد و دو بار به پرسپولیس گل زد ولی در مقابل علی علیپور و بشار رسن در دقایق ۲۲ و ۸۹ دروازه حسینی را باز کردند و نتیجه با مساوی تمام شد. 

چهارمین دربی طلسم شکست

دربی چهارم سیدحسین حسینی در تاریخ پنجم شهریور سال جاری در مرحله نیمه‌نهایی جام‌ حذفی برگزار شد. این دیدار در وقت‌های قانونی با نتیجه ۲-۲ به پایان رسید که مهدی قایدی و محمد دانشگر گل‌های استقلال را زدند و گل‌های پرسپولیس را باز هم همان دو نفر یعنی علیپور و بشار رسن به ثمر رساندند. پس از پایان بازی در ۹۰ دقیقه مسابقه در وقت‌های اضافه دنبال شد ولی تا ۱۲۰ دقیقه هیچ گل دیگری ردوبدل نشد تا ضربات پنالتی سرنوشت بازی را روشن کند. در این مرحله از بازی نیمه‌نهایی حسینی موفق شد ضربه پنالتی احمد نوراللهی را مهار کند و اوساگونا هم ضربه‌اش را به بالای دروازه زد تا با ۴ ضربه پنالتی استقلالی‌ها، این تیم ۲-۴ پرسپولیس را شکست بدهد و به فینال برسد. یک برد دراماتیک که در خاطر بسیاری از استقلالی‌ها باقی ‌مانده است.

منبع: خبرورزشی

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: