پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا، گفت: واقع‌بین هستم؛ در حال حاضر کسب عنوان قهرمانی در لالیگا پیچیده و شانس ما کم شده اما هیچ چیزی غیرممکن نیست.
به گزارش ایرنا، تیم فوتبال بارسلونا شب گذشته در چارچوب هفته شانزدهم لیگ فوتبال باشگاه‌های اسپانیا در غیاب «لیونل مسی»، مقابل ایبار تن به تساوی یک بر یک داد تا وضعیتش در لالیگا بدتر از قبل شود.
«رونالد کومان» پس از این دیدار در نشست خبری بعد از بازی، اظهار داشت: واقع‌بین هستم. در حال حاضر کسب عنوان قهرمانی در لالیگا پیچیده شده اما هیچ چیزی غیرممکن نیست. باید به فاصله امتیازی با صدر جدول توجه کنیم. اتلتیکو تیم قدرتمندی است و به راحتی گل نمی‌خورد و همین شانس قهرمانی تیم‌های دیگر را پایین می‌آورد.
وی در خصوص نبود مسی و جرارد پیکه در بازی شب گذشته، گفت: نمی‌خواهم بگویم که بازیکن باتجربه نداریم. ما در حال حاضر در دوره انتقال هستیم و مصدومان زیادی در تیم داریم. بازیکنان ما جوان هستند اما در این دیدار پنج، ۶ بازیکن با تجربه در ترکیب حضور داشتند.  
سرمربی بارسلونا ادامه داد: لئو بازیکنی است که تفاوت ایجاد می‌کند اما احساس من این است که باید در این بازی برنده می‌شدیم. موقعیت‌های زیادی داشتیم، یک پنالتی از دست رفت و خودمان به تیم حریف موقعیت گل دادیم.  

کومان در خصوص «عثمان دمبله» عنوان کرد: دمبله برای ما بازیکن مهمی است. از او بسیار راضی هستم.  

وی در مورد مصدومیت «فیلیپ کوتینیو»، گفت: او از ناحیه زانو احساس ناراحتی دارد و باید آزمایشات دیگری از او گرفته شود تا میزان مصدومیتش مشخص گردد.  

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: