پایگاه خبری خانه فوتبال:

رحیم صالحی، سرمربی تیم تکواندو استقلال درباره حضور این تیم در فصل جدید رقابت های لیگ برتر اظهار کرد: حدود 15 سال است که با نام جوانه در لیگ شرکت می کنیم، امسال هم پس از چند دوره غیبت با نام استقلال در لیگ حاضر شدیم. با توجه به اینکه حضورمان در لیگ با کمی تاخیر قطعی شد نتوانستیم بازیکن‌های مطرح و ملی پوش را جذب کنیم، فراخوان دادیم و بر اساس این فراخوان تیم را بستیم.

او با اشاره به میزان آمادگی تیمش گفت: بخاطر کرونا دست مان در برگزاری اردوها چندان باز نبود. تقریبا از یک ماه پیش استارت تمریناتمان را زدیم و در این تمرینات بازیکنان مان را به خوبی آنالیز کردیم و در نهایت به 16 بازیکن که ترکیب اصلی ما را در مسابقات تشکیل خواهند داد رسیدم. با این وضعیتی که گفتم قطعا ما نمی‌توانیم خیلی جدی به کسب سکو فکر کنیم ولی تلاش خواهیم کرد بازی‌های خوبی را به نمایش بگذاریم.

سرمربی استقلال درخصوص حضور ملی‌پوشان در رقابت‌های لیگ توضیح داد: امسال چون قرار است که مجموع لیگ در چند هفته برگزار شود اکثر ملی پوشان ترغیب شدند که پس از مدتها غیبت در لیگ شرکت کنند. این مسئله شاید اگر در گذشته بود از نظر کیفی و حتی انگیزه می‌توانست روی لیگ موثر واقع شود ولی الان در این وضعیت که کل لیگ در عرض چند هفته تمام می شود خیلی مفید نخواهد بود. 3/5

منبع:برنا 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: