پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

استیون جرارد ، اسطوره باشگاه لیورپول فیلمی از روپایی زدن آرات حسینی ، استعداد ایرانی در کنار نقاشی از بازیکنان لیورپول را در اینستاگرام خود منتشر کرد.

به تازگی استیون جرارد، کاپیتان سابق لیورپول و سرمربی فعلی تیم گلاسکو رنجرز در لیگ اسکاتلند، در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، یک استوری از روپایی زدن آرات حسینی در مقابل پوستر دیواری خود گذاشته است. در واقع استیون جرارد این استوری را از یک صفحه‌ی دیگر در اینستاگرام که مربوط به دیوارنویسی و نقاشی‌های دیواری جذاب از شخصیت های معروف، مانند ستارگان فوتبال، است بازنشر کرده است.

آرات حسینی در مقابل یک نقاشی دیواری از جیمی کرگر و استیون جرارد، دو اسطوره‌ی لیورپول، مشغول روپایی زدن شده است و استیون جرارد هم این ویدیو را در بخش استوری های صفحه‌ی شخصی خود در شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام بازنشر کرده است.

آرات حسینی

آرات حسینی و پدرش همواره حواشی زیادی را داشته‌اند، به طوری که گفته شده بود که پدر آرات حسینی بابت هر استوری تبلیغاتی اینستاگرامی در پیجی که برای پسرش درست کرده چیزی حدود ۱۵ میلیون تومان دریافت می‌کند. او چند ماه پیش و زمانی که حواشی پیرامون حسینی زیاد شده بود، گفت:

” کارهایی که آرات می‌کند، طبیعی نیست و به همین خاطر خیلی از کشورهای دنیا و باشگاه‌های بزرگ اروپا به دنبال او هستند. پس طبیعی است که برخی مرا متهم کنند و اتهاماتی هم به من بزنند، چون تا قبل از این چنین چیزی را ندیدند.”

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: