پایگاه خبری خانه فوتبال:

بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در 2 بازی گذشته پرسپولیس فوتبال رو به جلویی به نمایش گذاشت ولی تنها مشکل این است که تمام کننده خوب ندارد.
مرتضی کرمانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن اظهار داشت: حیف شد که بازی مساوی شد.اگر بخواهیم فوتبالی حساب کنیم پرسپولیس فوتبال زیبایی بازی می‌کند. هم در این بازی و هم در بازی قبل فوتبال رو به جلویی از تیم شاهد بودیم ولی از نظر من تنها مشکل این روزهای پرسپولیس این است که تمام کننده خوب ندارد و تا زمانی که تمام کننده خوب نداشته باشیم و در ضربات آخر مشکل داشته باشیم کار کمی سخت خواهد شد.
وی افزود: ذوب آهن مقابل پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد و در نیمه دوم خیلی این تیم را تحت فشار گذاشت  و از نظر من نتیجه مساوی عادلانه بود چون تیم حریف هم حمله می‌کرد. شاید بی دقتی مهاجمان پرسپولیس در این دو بازی که خوب و زیبا هم بازی کرده باعث شده تا تیم نتیجه نگیرد.
مهاجم اسبق پرسپولیس در پاسخ به این سوال که بازی‌های عقب افتاده به ضرر تیم است یا می‌تواند از نظر فنی این تیم را رو به جلو در شرایط بازی ها قرار بدهد گفت: طبعا روی بازیکنان و مجموعه تیمی فشار وارد می‌شود.پرسپولیس با آن  همه فشار و مشکلات به بازی های آسیایی رفت و برگشت و از نظر من گل‌محمدی کار بزرگی کرده که تیم الان منسجم کار می‌کند و از حاشیه دور است. شما مطمئن باشید گل محمدی کارش را بلد است و شرایط روز به روز بهتر می‌شود.
کرمانی‌مقدم در خصوص دیدار پرسپولیس و سپاهان که پیش دربی محسوب می‌شود عنوان کرد:هم یک بازی قبل و هم یک بازی بعد از دربی همیشه این مشکلات وجود دارد که بازیکنان مراقب هستند تا کارت نگیرند یا از خودشان مواظبت کنند.با شناختی که از کادر فنی تیم دارم فکر نمی کنم در بازی با سپاهان احتیاط در کار پرسپولیس باشد چون سپاهان تیم بالای جدول است و پرسپولیس اگر این تیم را ببرد هم می‌تواند خود را به بالای جدول برساند و هم اینکه با روحیه وارد دربی شود.
وی در پاسخ به این سوال که به جز خط حمله نقطه ضعف پرسپولیس را در چه پستی می بیند گفت: در بازی با ذوب آهن جای رسن خالی بود و جای خالی او حس شد. البته پرسپولیس آنقدر بازیکن دارد که به یک بازیکن اتکا نکند و مطمئنا گل‌محمدی برای این موضوع هم راهکار خواهد داشت.
مهاجم اسبق پرسپولیس در خصوص پیش‌بینی‌اش از دربی عنوان کرد: شرایط دربی با بازیهای دیگر خیلی فرق دارد. خیلی مواقع یک تیم تیم ضعیف بوده ولی دربی را برده است. چون پرسپولیس در آسیا بوده و از نظر شخصیت بالاتر است به نظرم این می‌تواند برگ برنده پرسپولیس در مسابقه بزرگ پایتخت باشد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: