پایگاه خبری خانه فوتبال:

مهاجم تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: استقلال همیشه در قلب من است و هیچ وقت تک تک لحظه هایی که در این تیم بازی کردم را فراموش نمی کنم.
محسن کریمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین شرایط خودش بعد از حضور در گل گهر سیرجان اظهار داشت:بعد از یکسری اتفاقات خوب و بد که در استقلال برایم رخ داد  تصمیم گرفتم در یک فضای جدید با آرامش و تمرکز بیشتر و بدون استرس بتوانم در تیمی بازی کنم که توانایی های خودم را نشان بدهم و از حواشی دور باشم.
وی افزود: خیلی دوست داشتم خودم را به شرایطی که می خواهم برسانم.مدتی در استقلال نمی توانستم از نظر ذهنی خوب ریکاوری شوم و هر زمان می خواستم کارم را خوب شوع کنم یک اتفاقی می افتاد. به همین خاطر برای اینکه از آن مسائل و حواشی پیرامونش دور شوم تصمیم گرفتم به گل گهر بیایم و از این انتخابم خیلی خوشحالم.
مهاجم تیم گل گهر در خصوص حضورش در سیرجان گفت: اینجا مردمان بسیار خوبی دارد.تمام بازیکنان بومی سیرجان بازیکنان خوب و انسان های شریفی هستند. امسال این تیم با حضور آقای قلعه نویی شخصیت بزرگتری پیدا کرده و شرایط کلی این تیم هم وقتی با بازیکنان فصل قبل صحبت می کنم بهتر شده است.خوشبختانه مدیران باشگاه حامی تیم گل گهر هستند و مردم این شهر هم خیلی به تیمشان علاقه دارند.

کریمی تاکید کرد:بازیکنان گل گهر همه بدون ادعا هستند و یکسری از بازیکنان تیم ما هم که سابقه ملی دارند و حتی در استقلال بازی کرده اند و نیازی به تعریف و تمجدید ندارند.در مجموع گل گهر تیم با برنامه ای است و مطمئنا این تیم خیلی حرف ها دارد. هر کسی بازی های این تیم را می بیند لذت می برد. شما اگر حتی به بازی های که ما واگذار کردیم دقت کنید در هیچکدام از آنها حقمان باخت نبود.

وی یادآور شد: به شخصه از انتخاب تیم فوتبال گل گهر خیلی خوشحالم،یکی از دلایل اصلی حضورم در گل گهر حضور آقای قلعه نویی بود. استارت کار من در 18 سالگی در لیگ برتر با خود آقای قلعه نویی بوده و او همیشه از نظر روانی به همه بازیکنان از جمله من کمک می کند. او حواسش به بازیکنان تیم است و واقعا در خارج از زمین یک دوست و رفیق واقعی برای بازیکنان محسوب می شود. از نظر فنی هم آقای قلعه نویی پر افتخارترین مربی ایران است و مطمئنم کار کردن با او آرزوی خیلی از بازیکنان است. 

مهاجم فصل گذشته استقلال  در خصوص اینکه بازی کردن مقابل استقلال چه حسی داشت عنوان کرد: من همه چیزم از استقلال است. صادقانه می گویم استقلال همیشه در قلب من است و هیچ وقت تک تک لحظه هایی که در این تیم بازی کردم را فراموش نمی کنم.نمی گویم برای این بازی انگیزه خاصی داشتم چون فوتبالیست باید برای هر بازی انگیزه داشته باشد اما حس عجیبی و غریبانه ای داشتم. این را هم فراموش نکنید ما به گل گهر متعهد بودیم و باید با جان و دل بازی می کردیم.

کریمی تصریح کرد: من در استقلال تمام توانم را گذاشتم و همیشه با جان و دل بازی کردم، قبلا هم گفته ام من بچه یا فرزنداستقلال هستم، با شادی هایش شادی کردم و با شکست هایش اشک ریختم و به همین دلیل بود که می گویم حسی غریبانه داشتم. 11 سال در استقلال بودم ولی در نهایت شرایط به شکلی بود که از تیم جدا شوم. دیدید که در بازی با استقلال خیلی خوب بازی کردیم و مستحق باخت نبودیم. استقلال در نیمه اول خوب کار کرد اما ما در نیمه دوم واقعا برای برد به زمین رفتیم و خیلی تلاش کردیم اما همه از موقعیت هایمان از دست رفت.

مهاجم تیم فوتبال گل گهر در خصوص اینکه موفق شد برای تیمش پنالتی بگیرد گفت: به هر حال در آن صحنه من خوب جلو رفتم و سعی کردم ضربه بزنم اما روی من خطا صورت گرفت. این بازی برای ما تمام شده اما شما مطمئن باشید گل گهر در ادامه لیگ حرف های زیادی برای گرفتن دارد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: