پایگاه خبری خانه فوتبال:

وکیل مهاجم کروات اسبق پرسپولیس گفت: اعتقاد دارم مدیران جدید این باشگاه می‌توانند بدهی بودیمیر را پرداخت کنند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفته گذشته دادگاه CAS حکم اتاق حل اختلاف فیفا مبنی بر محکومیت پرسپولیس در پرونده ماریو بودیمیر را تایید کرد و بر این اساس این باشگاه ظرف کمتر از دو ماه باید 475 هزار یورو به علاوه پنج درصد سود سالیانه به این بازیکن پرداخت کند. در غیر این صورت سه پنجره نقل و انتقالاتی‌ این باشگاه بسته می‌شود.
این درحالی است که اخباری هم درباره تلاش مجدد پرسپولیس برای گرفتن تخفیف یا زمان بیشتر از مهاجم کروات و وکیلش منتشر شده است.
داوور رادیچ، وکیل بودیمیر در گفت و گو با خبرنگار فارس، درباره اینکه آیا قرار است مذاکرات جدیدی بین طرفین برای رسیدن به توافقی جدید انجام شود، اظهار داشت: حکم قطعی فیفا و دادگاه CAS صادر شده و دیگر زمانی برای مذاکره جدید نمانده است. در گذشته باشگاه پرسپولیس بارها اعلام کرد طلب بودیمیر را پرداخت می‌کند اما این اتفاق رخ نداد و اکنون هم منتظر پرداخت کامل این پول هستیم. در گذشته هم گفته ام به پرسپولیس تخفیف نمی‌دهیم.
وی درباره اینکه شنیده می‌شود پرسپولیس قصد دارد این بدهی را از طریق مطالبات خود در لیگ قهرمانان آسیا پرداخت کند، گفت: این خیلی خوب است و امیدوارم خیلی زود طلب بودیمیر پرداخت شود. اعتقاد دارم مدیران جدید پرسپولیس می‌توانند این بدهی را پرداخت کنند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: