پایگاه خبری خانه فوتبال:

برایتون در حالی امشب به مصاف ولور همپتون می رود که هفت مسابقه اخیرش را بدون پیروزی پشت سر گذاشته و در حال حاضر در رده هفدهم جدول لیگ برتر قرار دارد.

ولورهمپتون که در رده دوازدهم جدول است پس از شکست برابر منچستر یونایتد با گل دقیقه ۹۳ مارکوس راشفورد پا به این دیدار می گذارد.  

با این حساب سه امتیاز این بازی برای گراهام پاتر و نونو اسپریتو حیاتی و کاملا مورد نیاز است بخصوص برایتون که تنها دو امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد.

آن ها با شکست برابر آرسنال ، لستر سیتی و ساوتهمپتون و از هفت بازی قبلی خود فقط 4 امتیاز گرفته اند. آن ها در این مدت فقط 5 گل زده اند پاسکال گروش و مهاجم سابق آرسنال دنی ولبک بیشترین نقش را در آن ها داشته اند.

یاران پاتر آخرین بار و در ویلا پارک با شکست آستون ویلا طعم شیرین برد را چشیده اند. آن ها در روزی که فرصت های زیادی نداشتند توانستند دو بار گل بزنند و به نوعی این موضوع سطح و کلاس خط حمله این تیم را به نمایش گذاشت. برایتون با هدف برد و رسیدن به سه امتیاز پا به دیدار امشب برابر ولورهمپتون می گذارد چرا که از دست رفتن امتیاز ها می تواند آن ها را به منطقه سقوط بفرستد. با وجود آنکه برایتون در بخش دفاعی امسال عملکرد خوبی نداشته و تا الان 25 گل دریافت کرده اما حریفش با 15 گل در 16 مسابقه نیز بدترین عملکرد را در خط تهاجمی در لیگ برتر داشته است.

پاتر شاید با استفاده از ترکیب سه نفره در خط دفاع که در زمان بازی تدافعی به راحتی 5 نفره می شود می تواند برای خط حمله ولورهمپتون ایجاد مشکل کند. در طول این فصل برایتون با سه دفاع و با ترکیب های 3-5-2 و 3-4-3 بازی کرده است.

نکته ای که می توان به آن اشاره کرد این است که با توجه به اینکه ولورهمپتون احتمالا به دنبال مسلط شدن بر مالکیت خواهد بود برایتون با بازیکنان سرعتی و توانایی که در ضدحملات دارد می تواند ضربه را وارد کند. بازیکنانی مثل علیرضا جهانبخش، نیل موپای و دنی ولبک برای ضربه زدن به ولورهمپتون می توانند سه گزینه خط حمله گراهام پاتر در بازی امشب باشد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: