پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

محمد برزگر، بازیکن اسبق پرسپولیس، با اشاره به تساوی اخیر پرسپولیس در برابر ذوب‌آهن اظهار داشت: همه می‌دانند که قبل و بعد از فینال فشار  روحی و روانی زیادی روی پرسپولیس بود. به هر حال موفقیت‌های چند سال اخیر پرسپولیس در لیگ و آسیا سطح توقعات را از این تیم بالا برده و همین فشار باعث شده یک مقدار تمرکز کادر فنی و بازیکنان تحت تاثیر قرار بگیرد. به اعتقاد من این موضوع نمی‌تواند برای پرسپولیس نگران کننده باشد، چراکه من اعتقاد دارم با یک پیروزی این فشار ازروی تیم برداشته می شود.

او در ادامه تاکید کرد: فوتبال بالا و پائین زیاد دارد و نمی‌شود گفت تساوی پرسپولیس برابر ذوب‌آهن یک فاجعه بوده، به هر صورت این تیم هنوز از فینال خسته است و ریکاوری روحی و روانی می‌تواند کمک بزرگی برای پرسپولیس باشد تا بتواند این شرایط را پشت سر بگذارد.

هواداران پرسپولیس

برزگر در خصوص این که آیا این تیم در حال حاضر مشکل فنی دارد یا نه  تصریح کرد: معمولا وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد حتما مشکل فنی هم وجود دارد اما در پرسپولیس و در شرایط فعلی این مشکل به‌خاطر مسائل روحی و روانی نمود پیدا کرده است. اگر در این بازی مشکل فنی هم وجود داشت بیشتر تحت تاثیر مسائل روحی  و عدم تمرکز رخ داد.  

چپ پای اسبق پرسپولیس با اشاره به بازی مهمی که پیش روی تیم گل‌محمدی است، گفت:  در این سال‌ها بازی سپاهان برای پرسپولیس بازی حساسی است و حتی می‌توان گفت از حساسیتی مثل دربی برخوردار است. سپاهان در حال حاضر شرایط خوبی دارد و مربی جوان این تیم در این فصل توانسته افکار تاکتیکی‌اش را در این تیم پیاده کند. به هر حال پیش‌بینی می‌کنم این بازی، دیدار جذابی از کار درآید و پرسپولیس با وجود شرایط سپاهان می‌تواند از پس این تیم برآمده و با پیروزی در این دیدار بخش اعظمی از فشارهای منفی روحی و روانی از روی دوش همه اعضای تیم برداشته شود.

برزگر تاکید کرد: میل به پیروزی و موفقیت موضوعی است که در سال های اخیر در پرسپولیس نهادینه شده و یکی، دو تساوی نمی‌تواند مانع از تداوم موفقیت‌های این تیم شود و این تساوی‌ها برای پرسپولیس فاجعه نیست. به اعتقاد من پرسپولیس می‌تواند امتیازاتی را که دست داده جبران کند و هواداران نباید نگران باشند؛ پرسپولیس به زودی به کورس برمی‌گردد

منبع:برنا

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: