پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

محسن یوسفی درخصوص شرایط این روزهای استقلال اظهار داشت: استقلال هنوز مشکلات و نواقصی دارد که باید آنها را برطرف کند. درست است که استقلال توانست مقابل گل گهر برد باارزشی را به دست بیاورد ولی اشکالاتی در تیم وجود داشت که حتما خود فکری هم به آنها واقف است اما وقتی تیم می برد مشکلات به چشم نمی آیند. استقلال در 20 دقیقه اول مقابل گل گهر عملکرد بسیار خوبی داشت و حتی می توانست گل سوم را هم به ثمر برساند اما در نیمه دوم عقب نشست و نتوانست بازی خوبی ارایه دهد.

او ادامه داد: تعویض هایی که محمود فکری در بازی با گل گهر انجام داد آنطور که باید و شاید نتوانست به استقلال کمک کند اما در طرف مقابل تعویض های قلعه نویی سبک بازی گل گهر را کاملا تغییر داد و باعث شد این تیم در نیمه دوم سوار بازی باشد. مثلا حضور محسن کریمی در زمین کفه ترازو را به نفع گل گهر سنگین تر کرد اما در آنسوی میدان خارج شدن مسعود ریگی باعث شد استقلال میانه میدان را از دست بدهد. البته چون استقلال برد ارزشمندی را به دست آورد و به صدر جدول رفت اوضاع تیم خوب است اما حتما خود فکری هم می داند که باید نواقص تیمش را برطرف کند.

فوتبال

یوسفی در ادامه با اشاره به عملکرد رشید مظاهری گفت: رشید مظاهری در بازی های اخیر استقلال عملکرد خوبی داشته و در دیدار با گل گهر هم موقعیت های حساسی را مهار کرد اما او هم اشتباهاتی در این بازی داشت که باید روی آنها کار کند. مظاهری در برخی از صحنه های بازی با گل گهر دفع هایی داشت که اگر مهاجمان گل گهر فرصت طلب تر بودند آن توپ ها گل می شد. اینکه استقلال در روزی که می برد هم فرصت های زیادی به حریف می دهد اتفاق خوبی نیست و باید روی این موضوع کار شود.

بازیکن اسبق استقلال درباره اتفاقی که برای هرویه میلیچ رخ داده، بیان کرد: میلیچ بعد از گل زیبایی که روی ضربه ایستگاهی به ثمر رساند اعتماد به نفس بالایی پیدا کرد و فکر می کرد می تواند فیکس شود و بیشتر به استقلال کمک کند و به همین دلیل انتظار نیمکت نشینی نداشت. من دقیقا نمی دانم بین میلیچ و فکری چه گذشته اما چون این بازیکن مهره تاثیرگذاری است فکری می توانست ماجرا را جور دیگری فیصله دهد و میلیچ را در اختیار باشگاه نگذارد. بازیکنی که به درد تیم می خورد باید حفظ شود اما با شناختی که از فکری دارم می دانم مسایل اخلاقی خط قرمز او است و اجازه نمی دهد یک بازیکن از خط قرمزها عبور کند.

یوسفی درباره اینکه آیا حضور مدام بازیکنان در فضای مجازی و اینستاگرام تمرکز بازیکنان را به‌هم می‌زند یا نه، گفت: صددرصد حضور مدام بازیکنان در فضای مجازی باعث به هم خوردن تمرکز آنها می شود خصوصا وقتی پای کری خوانی در میان باشد و بازیکنان برای تیم رقیب کری بخوانند حتما واکنش هایی ایجاد می شود و چه بسا فحاشی هایی هم به آنها بشود که قطعا درصدد پاسخگویی برمی آیند و همین کل کل ها و کری خوانی ها تمرکز آنها را به هم می زند. به نظر من این مدل رفتارها نه تنها در شان بازیکنان استقلال و پرسپولیس نیست بلکه در شان یک فوتبالیست حرفه ای در هر تیمی نیست و بازیکنان باید بیشتر از خودشان مراقبت کنند.

کاپیتان سابق استقلال با اشاره به دیدار این تیم مقابل آلومینیوم بیان کرد: نه تنها بازی با آلومینیوم بلکه هیچ دیداری در لیگ برتر برای استقلال آسان نیست چون همه تیم هایی که مقابل استقلال و پرسپولیس قرار می گیرند انگیزه زیادی برای این بازی دارند و با تمام وجود بازی می کنند تا خودشان را نشان دهند. آلومینیوم هم سرمربی باتجربه ای مثل رسول خطیبی دارد که تا به این هفته از لیگ عملکرد خوبی داشته و سال گذشته هم 2بار استقلال را شکست داده است. استقلال اگر از لیگ امسال قهرمانی می خواهد باید در چنین بازی هایی امتیاز بگیرد تا اگر مقابل تیم های مدعی نتوانست پیروز شود به اندازه کافی امتیاز جمع کرده باشد.

منبع:برنا

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: