پایگاه خبری خانه فوتبال:

بازیکن سابق منچستریونایتد به عنوان عضو جدید به کادر فنی این تیم اضافه شد.
به گزارش ایسنا و به نقل از تایمز، باشگاه منچستریونایتد تایید کرد که دارن فلچر عضو جدید کادر مربیگری تیم منچستریونایتد و دستیار اوله گنار سولسشایر خواهد بود.
فلچر که پس از حضور در آکادمی بین سالهای ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۵ در یونایتد بازی کرد، از ماه اکتبر مربیگری زیر ۱۶ ساله ها را بر عهده داشت اما اکنون برای همکاری با تیم اصلی قدم گذاشته است.
سولسشایر گفت: دارن دی.ان.ای یونایتد را دارد و دقیقاً می داند که یک بازیکن منچستر یونایتد چه کاری لازم است انجام دهد. او در آغاز کار مربیگری خود است و تجربه حضور در زمین و خارج از زمین همراه با ذهنیت برنده، تعهد و سخت کوشی را دارد.
فلچر  همچنین پس از جدایی از یونایتد در تیم های وست برومویچ و استوک بازی کرد و اکنون به مایک فلان، مایکل کاریک و کایران مک کنا دستیار های یونایتد کمک خواهد کرد.
فلچر گفت: من از بازگشت به عنوان مربی تیم اصلی خوشحالم. زمان بسیار هیجان انگیزی برای این تیم جوان است و من مشتاقانه منتظر هستم تا با همکاری با اوله و کادر فنی گام های بعدی را در مربیگری بردارم.
منچستریونایتد فردا شب در نیمه نهایی جام اتحادیه به دیدار منچسترسیتی می رود و در ادامه در جام حذفی با واتفورد دیدار خواهد داشت.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: