پایگاه خبری خانه فوتبال:

فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا بعد از اینکه تمام دوران حرفه ای خود را در این باشگاه پشت سر گذاشت، در تابستان تصمیم غیرمنتظره ای گرفت و اعلام کرد که قصد دارد از این تیم جدا شود و چالش جدیدی را تجربه کند؛ موضوعی که هواداران بلوگرانا را در یک شوک بزرگ فرو برد.

با این حال باشگاه کاتالانی به کمک لالیگا موفق شد مانع جدایی لیونل مسی شود و نهایتاً فوق ستاره آرژانتینی در بارسلونا ماندگار شد؛ اتفاقی که به نظر می رسید برخلاف میل باطنی این بازیکن رخ داده است.

اکنون این طور به نظر می آید که انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا نقش مهمی در وضعیت آینده لئو مسی ایفا خواهد کرد. قرارداد او در پایان فصل به اتمام می‌رسد و همچنین مسی می‌تواند با توجه به آغاز سال جدید و شروع نقل و انتقالات ژانویه با هر تیم دیگری وارد مذاکره شود.

از طرفی با توجه به نزدیک شدن به پایان فصل شایعات ضد و نقیض درباره آینده مسی به اوج خود می‌رسد. با این حال اسپورت در گزارشی مدعی شده که چهار گزینه پیش روی فوق ستاره آرژانتینی خواهد بود که باید یکی از آنها را انتخاب کند که به این شرح است: "ادامه دادن کار در بارسلونا، بازی در کنار دوست صمیمی خود یعنی نیمار در پاری سن ژرمن، همکاری دوباره با پپ گواردیولا و یا حضور در لیگ آمریکا."


 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: