پایگاه خبری خانه فوتبال:

به نقل از مارکا، مدافع اسپانیایی و فلورنتینو پرز هنوز برای تمدید قرارداد با یکدیگر به توافق نرسیده اند و از طرف دیگر به نظر می‌رسد جلسه شنبه شب در کمپ والدیباس به تنش‌های موجود بین دو طرف افزوده است. این در حالی است که مذاکره ابتدای هفته راموس و پرز پیش از دیدار رئال مادرید مقابل سلتاویگو نیز ناموفق گزارش شده بود.

پیشنهادی یک ساله به کاپیتان رئال مادرید ارائه شده که بر اساس آن هیچ تغییری در حقوق دریافتی او نیز به وجود نخواهد آمد. با این حال سرخیو راموس همچنان در تلاش است که این قرارداد به دو سال افزایش پیدا کند و همچنین از حقوق دریافتی او نیز کاسته نشود.

بعد از همه این اتفاقات هنوز هیچ تاریخ جدیدی برای مذاکره بین دو طرف تنظیم نشده است و اکنون راموس می تواند به شکل آزاد با هر تیم دیگری وارد مذاکره شود.

از طرف دیگر سرمربی فرانسوی رئال مادرید یعنی زین الدین زیدان اصلاً دوست ندارد که این موضوع به یک تنش در تیمش تبدیل شود و جو رختکن را خراب کند. او می‌خواهد که این ماجرا به شکل صلح آمیزی حل شود اما در حال حاضر این اتفاق غیرممکن به نظر می‌رسد.

راموس و علاوه بر او دوست صمیمی اش لوکاس واسکز هنوز برای تمدید قرارداد با رئال مادرید به توافق نرسیده اند اما زیدان به شدت خواهان ماندگار شدن آنهاست؛ تا جایی که اخیراً به شکل صریح اعلام کرد که این دو بازیکن را برای فصل آینده نیز در تیمش می خواهد.

صفحه اول امروز مارکا که با تیتر "اوج تنش" به تیره و تار شدن روابط راموس و رئال مادرید و دور شدن دو طرف از توافق برای تمدید قرارداد اشاره کرده است.

در حال حاضر بزرگترین مشکل کاپیتان رئال مادرید که باعث شده روند مذاکرات طولانی مدت شود، مسئله مدت قرارداد جدید اوست. راموس زیر بار قرار داد یک ساله نمی رود و لوس بلانکوس نیز پیش از این موضوع قطعی خود را قبال بازیکنانی با سن و سال او نشان داده است.

در واقع ماجرای تمدید قرارداد راموس به یک موضوع پیچیده تبدیل شده و به نظر نمی‌رسد که راه حل ساده ای داشته باشد. مارکا دریافته که رئال مادرید از موضع خود در رابطه با راموس کوتاه نخواهد آمد و همین مسئله می‌تواند باعث شود که راه اسطوره کهکشانی ها و باشگاه از یکدیگر جدا شود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: