پایگاه خبری خانه فوتبال:

فرشاد فلاحت زاده درباره دیدار آتی تیم‌های استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: شاید استقلال به دلیل برد قبل از دربی اش از لحاظ روحی شرایط بهتری داشته باشد اما وضعیت پرسپولیس هم با وجود مساوی مقابل سپاهان بد نیست زیرا این تیم هم قدر و قدرتمند است. در کل نتایج اخیر استقلال نباید  کادرفنی و بازیکنان این تیم را فریب بدهد زیرا یحیی گل محمدی در دربی تجربه بیشتری از محمود فکری دارد. در کل اگر بازی طبق روند عادی پیش برود، هر تیمی بتواند از فرصت‌هایش استفاده کند، برنده می‌شود.

وی افزود: بازی برای هر دو تیم سخت است و نمی‌توان گفت پرسپولیس به دلیل از دست دادن جام آسیا و سه تساوی متوالی شرایط سختی برای این مسابقه دارد. دربی بازی متفاوتی است و بارها دیده‌ایم تیمی که شرایط خوبی در آستانه این بازی نداشته حریف خود را شکست داده است. در این بازی هم هر تیمی بتواند از مهره های‌هایش بهتر استفاده کرده و ارنج خوبی را در زمین بگذارد، می‌تواند برنده شود. البته از نظر من تیمی که گل اول را به ثمر برساند، شانس بیشتری برای برد دارد. 

وی درباره شائباتی که درباره احتمال کنار گذاشته شدن کادرفنی پرسپولیس در صورت ناکامی در دربی مطرح شده است، گفت: فکر نمی‌کنم چنین اتفاقی رخ بدهد زیرا پرسپولیس با سختی زیادی یحیی را از شهرخودرو آورد و به هیمن راحتی هم وی را از دست نمی‌دهد. ضمن اینکه در این یک سال عملکرد پرسپولیس با هدایت یحیی عالی بوده است. قهرمانی لیگ برتر و نایب قهرمانی آسیا آن هم در شرایطی که این تیم با یک اشتباه جام را از دست داده حاشیه امنیت خوبی برای کادرفنی ایجاد می کند و مدیر عاقل هم با ۴-۳ نتیجه ضعیف چنین کاری نمی‌کند.

وی ادامه داد: در سوی مقابل محمود فکری باید از بازیکنانش بخواهد بازی را روی زمین بیاورند زیرا سرعت انتقال توپ در این تیم بالا است و از نفرات تکنیکی و سرعتی تری هم بهره می‌برد. به همین دلیل هم استقلال در دیدارهای‌ اخیرش نتایج خوبی کسب کرده و خود را به صدر جدول رسانده است. فکری به دلیل دیر اضافه شدن به استقلال برای رساندن تیمش به هماهنگی و آمادگی مدنظر نیاز به زمان داشت و اکنون با رسیدن به شرایط بهتر، نتایج امیدوارکننده ای را به دست می‌آورد. حتی سبک بازی و خلق موقعیت این تیم هم بازی به بازی ایده‌آل تر شد.

مدافع اسبق سرخابی ها درباره پیش بینی‌اش از نتیجه این دیدار گفت: پیش بینی سخت است اما حدس می‌زنم این مسابقه با تساوی یک بر یک تمام شود.

منبع: فارس

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: