پایگاه خبری خانه فوتبال:

مالک باشگاه شهر خودرو به فرم پر کردن برای علی کریمی واکنش نشان داد.
به گزارش خبرگزاری فارس، فرهاد حمیداوی اظهار داشت: مدارکم تکمیل نبود و رفتم و آوردم. ثبت نام کردم و امیدوارم دست به دست هم دهیم و برای فوتبال پاک گام برداریم.
وی در مورد اینکه افرادی که می‌خواهند ثبت نام کنند حتما باید حضور داشته باشند، گفت: بله کسانی که برای پست ریاست می‌خواهند ثبت نام کنند با تیم همراهشان باید حضور داشته باشند.
* فکر نمی‌کنم مهدوی کیا نیازی به حضور داشته باشد
مالک باشگاه شهرخودرو در مورد مشکل به وجود آمده برای مهدوی کیا که ایران نیست، گفت: من هم در فدراسیون این موضوع را شنیدم. مهدوی کیا یک چهره شناخته شده است و فکر نمی‌کنم عدم حضور او نیازی داشته باشد. هادی برادرش را دیدم که اختیار تام از مهدی دارد.
*اجازه دهید موضوع کریمی سکرت بماند
وی در پاسخ به اینکه سوال که آیا شما برای کریمی برای پست ریاست فرم پر کردید یا خیر، گفت: اجازه دهید این موضوع سِکرِت بماند.

*هرکسی توانمند است باید بیاید
حمیداوی در مورد اینکه نتایج ضعیفی مسئولان قبلی فدراسیون گرفتند و حضور دوباره آنها را چطور ارزیابی می‌کنید، عنوان کرد: هرکسی که احساس می‌کند توانمند است باید جلو بیاید. ما باید یک نگاه فوتبالی و یک نگاه حفظ بیت المال داشته باشیم. یادمان نرود که نباید خطایی را انجام دهیم. امیدوارم اتفاقات خوب دست به دست هم دهد و برای فوتبال ما بیفتد. 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: