پایگاه خبری خانه فوتبال:

شب گذشته و در مراسمی که در مرکز همایش های رایزن در منطقه نیاوران برگزار شد، کریمی و میناوند کیکی را بریدند که بهانه آن سالگرد تاسیس شرکت آرین سازه بود؛ یک شرکت ساختمانی بزرگ که این دو چهره فوتبالی مشهور ایران به عنوان شرکای تجاری با آن همکاری دارند.

در این جشن طولانی که با حضور چهره های مختلفی برگزار شد، این دو روی سن رفته و تولد مهدی عبدی مالک این شرکت را به آن تبریک گفتند. چهره ای که مالکیت خیبر خرم آباد را برعهده گرفته، جالب این که عبدی از دوره ای که فوتبال خرم آباد با تیم های داتیس و کوثر در لیگ دسته اول و دوم فعالیت میکرد، مشغول کمک به این هاست و حالا خود راسا مالکیت این تیم ها را برعهده گرفته است.

در بین مهمان های دیروز حمید استیلی سرمربی تیم امید ایران نیز حضور داشت و این سه در پایان جشن عکس هایی به یادگار گرفتند. علی کریمی که پرطرفدارترین چهره این جشن بود، در حالی که برف شب گذشته همه را غافلگیر کرده بود، به سختی و پس از دقایق طولانی که مشغول عکس یادگاری با حاضران بود، در شرایطی جشن را ترک کرد که بدون حضور دوستانی که او را از لای جمعیت رد می‌کردند، به سختی می‌توانست این کار را انجام دهد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: