پایگاه خبری خانه فوتبال:

حمیدرضا گرشاسبی در خصوص دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال در چارچوب دیدار معوقه هفته هشتم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: به نظرم بازیکنان پرسپولیس خیلی از استقلال قدرتر هستند. پرسپولیس آماده‌تر از استقلال است و از نظر فیزیکی هیچ مشکلی ندارد. فقط باید روی مسائل روحی روانی تیم کار شود تا آن نشاط همیشگی به تیم برگردد.

وی ادامه داد: پرسپولیس در چند سال گذشته همیشه در بالای جدول بوده و همه جام‌ها را هم درو کرده، ضمن اینکه در این چهار سال دو بار هم به فینال لیگ قهرمانان آسیا رفته است. پس طبیعی است تیم‌های دیگر مقابل پرسپولیس هم انگیزه خوبی داشته باشند و هم بدون استرس بازی کنند چون می‌دانند مقابل پرسپولیس چیزی برای از دست دادن ندارند.

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم باید در دربی، بازی احساسی را کنار بگذارند و از نظر فنی همان تیم همیشگی باشند. باور کنید پرسپولیس همین الان یک سر و گردن بالاتر از استقلال است.

گرشاسبی در پاسخ این سوال که آیا به نظرش پرسپولیس توانایی پیروزی در دربی را دارد یا خیر؟ گفت: به نظرم شانس پرسپولیس از استقلال برای پیروزی در این بازی، بیشتر است. اگر روزِ پرسپولیس باشد و بازی تیمی‌اش خوب شکل بگیرد، این تیم هم می‌تواند استقلال را شکست دهد و هم رکورد جدیدی از خود به جا بگذارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: درست است که استقلال در صدر جدول است اما پرسپولیس از نظر تیمی بهتر است. شاید اگر وضعیت خط حمله کمی بهتر باشد پرسپولیس همچنان بهترین تیم ایران باشد.

 

منبع: میزان

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: