پایگاه خبری خانه فوتبال:

ضیا عربشاهی در خصوص دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس اظهار داشت:پرسپولیس در دقیقه یک بازی گل خورد، آن هم روی یک اشتباه فردی و کمی استرس بازیکنان بیشتر شد. در نیمه اول بیشتر توپ در میانه میدان جریان داشت و موقعیت خاصی روی دروازه ایجاد نشد.

وی ادامه داد:نیمه دوم تیم بسیار با روحیه به میدان آمد و بازی را خوب آغاز کرد به دو گل هم رسیدیم، واقعا نقطه ضعف استقلال، خط دفاع بود و عمق دفاع این تیم آسیب‌پذیر بود و اگر از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم می‌توانستیم پیروز این میدان باشیم.

هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد:واقعا از توپی که احمد نوراللهی در شش قدم گل نکرد تعجب می‌کنم. اگر نوراللهی دقت می‌کرد با اختلاف دو گل این بازی را می‌بردیم اما متاسفانه استرس در بین بازیکنان مخصوصا نوراللهی دیده می‌شد که ضربات آخر را بی‌دقت می‌زد.

عربشاهی در خصوص گل‌محمدی خاطرنشان کرد:در برخی مواقع یک تیم می‌تواند برای کسب پیروزی دست به کار‌هایی بزند مانند تعویض کردن، از دقیقه ۹۰ به بعد که جریان بازی کنترل شود اما متاسفانه گل‌محمدی این کار را نکرد و به نظر من عالیشاه هم می‌توانست در این بازی به میدان برود و کمک‌حال خط حمله تیم باشد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: