پایگاه خبری خانه فوتبال:

عصر جدید یک برنامه استعدادیابی است که کارگردانی و تهیه کنندگی آن را احسان علیخانی بر عهده دارد . تا کنون ۲ فصل از عصر جدید ساخته شده که با استقبال زیاد مخاطبان رو به رو شده است . در عصر جدید شرکت کنندگان از نقاط مختلف کشور حضور پیدا می کنند و استعدادهای خود را در زمینه های گوناگون به نمایش می گذارند . 

عصر جدید یک مسابقه تلویزیونی استعدادیابی است که توسط صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ساخته و پخش می‌شود. عصر جدید از شبکه سه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ آغاز به پخش کرد. فصل دوم این برنامه نیز از ۶ اسفند ۱۳۹۸ آغاز شد.

عصر جدید

تولید مسابقه «عصرجدید» با اجرای احسان علیخانی، با تفاوت نسبت به گذشته، دوباره آغاز شده است.

در ضبط سری جدید این مسابقه تلویزیونی که بر اساس شیوه‌نامه‌های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا تغییراتی در آن انجام گرفته است، اجرای هر گروه یا فرد شرکت‌کننده به طور مجزا در یک روز خاص ضبط می‌شود و داوری بر اساس ویدئوی تصویربرداری شده از اجرا در روزی دیگر، توسط هیات داوران متشکل از امین حیایی، بشیرحسینی، آریا عظیمی‌نژاد و رویا نونهالی، صورت می‌گیرد.

عصرجدیدی‌ها این تغییر را هرچند مساله‌ساز و زمان‌بر می‌دانند، اما معتقدند در این روزها که جامعه نیاز به تفریح و سرگرمی دارد، برای اوقات فراغت آن‌ها و احترام به بیننده، این شیوه تولید را برگزیده‌اند و به این شیوه، گروه‌های شلوغ مجبور به حضور هم‌زمان در محل استودیو ضبط برنامه نیستند، زمان حضور هر گروه شرکت‌کننده در فضای تولید برنامه کاهش یافته است و در زمان ضبط بخش داوری اصلی نیز از هر گروه تنها یک نماینده در برابر داورها حاضر می‌شود.

عصر جدید

مرحله مقدماتی و مرحله دوم «عصر جدید»، در نیمه ابتدایی امسال پخش شد و پروژه دو مرتبه به علت شرایط ویژه ایام کرونایی تعطیل شد و حالا پس از ۵ ماه وقفه، به زودی مرحله نیمه‌نهایی این مسابقه استعدادیابی روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

زمان پخش مرحله نیمه‌نهایی «عصر جدید»، به زودی اعلام خواهد شد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: