پایگاه خبری خانه فوتبال:

انتقادات از محمود فکری برای دربی 94 و تعویضهایش ادامه دارد و برخی پیشکسوتان این تیم به محمود فکری اعتراض کرده اند که چرا اینگونه تعویض های خود را انجام داده است.

محمدرضا مهدوی اسبق تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در مورد دربی ۹۴ گفت: استقلال بازی را خوب شروع کرد، اما با تعویض‌های اشتباه محمود فکری سرمربی خود به مشکل خورد.

او در مورد اشتباهات محمود فکری در دربی گفت: با خروج احمد موسوی از زمین بازی گره خورد. اگر به گل اول پرسپولیس دقت کنیم می‌بینیم که نبود این بازیکن تاثیر گذار بود، محمود فکری نباید احمد موسوی را تعویض می‌کرد. فکری می‌توانست وریا غفوری را بیرون بکشد، چون خوب بازی نکرد.

او ادامه داد: محمود فکری در تعویض دفاع‌های چپ و راست عجولانه تصمیم گرفت و باعث کاهش توان خط دفاع تیمش شد. بازیکنان چپ و راست استقلال کیفیت خوبی دارند. سرمربی آبی پوشان با اشتباهات خود راه را برای یحیی گل محمدی باز کرد و باعث شد پرسپولیس به بازی برگردد. اگر قرمز پوشان در زدن ضربه‌های آخر دقت بیشتری داشتند، با اختلاف ۲ یا ۳ گل استقلال را شکست می‌دادند.

مهدوی در مورد قایدی و عبدی گفت: اگر به مهدی قایدی و مهدی عبدی فرصت داده شود می‌توانند بهترین بازیکنان استقلال و پرسپولیس شوند.‌ ای کاش خیلی زودتر به این ۲ بازیکن اعتماد می‌کردند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: