پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم ملی ایتالیا در خصوص دربی حساس ایتالیا، آینده تیم ملی و حضور کیه‌لینی در جمع آتزوری صحبت کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، یکشنبه شب دربی ایتالیا بین اینترمیلان و یوونتوس در ورزشگاه جوزپه‌مه‌آتزا برگزار خواهد شد. دیداری که جزو حساس‌ترین جدال‌های سری‌آ خواهد بود و می‌تواند رقابت برای اسکودتو را داغ‌تر کند.
در جدول سری‌آ، میلان با 40 امتیاز صدرنشین، اینترمیلان با 37 امتیاز دوم، رم با 34 امتیاز سوم و یوونتوس با یک بازی کمتر و 33 امتیاز در رده چهارم قرار دارد.
یوونتوس با پیرلو می‌داند اگر بخواند برای صدرنشینی تلاش کند، موظف است در دربی ایتالیا برنده شود و خودش را به میلان و تیم‌های بالای جدول نزدیک کند.
مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا و یکی از مربیان تاثیرگذار در باشگاه اینترمیلان در خصوص دربی ایتالیا صحبت کرد. او گفت:‌ این بازی برای یوونتوس بسیار حساس و حیاتی است. آنها نباید بیش از این از 3 تیم بالای جدول فاصله گیرند و بتوانند آینده را در دستان خود حفظ کنند. من واقعا از ایده‌های پیرلو لذت می‌برم. او سبک تهاجمی می‌پسندد ولی با این حال هنوز نتوانسته سیستم یوونتوس را تغییر دهد. آنها به زمان احتیاج دارند.
وی ادامه داد: اینترمیلان نیز پیشرفت کرده است و آماده قهرمانی در ایتالیاست. یوونتوس اما رقابتی‌ترین تیم سری‌آ بوده و می‌تواند با تجربه خود و 9 قهرمانی متوالی وارد مدعیان اسکودتو شود.
سرمربی تیم ملی ایتالیا تصریح کرد: به نظرم اینترمیلان و یوونتوس مدعیان اصلی اسکودتو هستند و میلان هم می‌تواند تا انتها پا یه پای آنها بیاید. من انتظار نداشتم که میلان این فصل انقدر خوب کار کند. آنها دوناروما را دارند که بهترین گلر جهان است.

مانچینی در خصوص تقابل رونالدو و لوکاکو نیز گفت: هر دوی آنها فوق‌العاده هستند و نمی‌توان کسی را از بین آنها انتخاب کرد. کریستیانو گل‌های زیادی زده و در این لحظه زندگی فوتبالی‌اش هم فوق العاده است. رونالدو یک الگوی کامل برای بازیکنان جوان است. لوکاکو نیز یک مثال عالی است. وقتی او برای اینتر بازی نمی‌کند تیم مثل همیشه نیست.

وی درباره «بارلا» نیز گفت: نیکولا از ابتدای فصل عملکردی عالی داشته و به نظرم یک افت طبیعی است. برای بونوچی هم همین مسئله وجود دارد و به نظرم برای یووه و اینتر، این 2 بازیکن بسیار اهمیت دارند.

مانچینی در خصوص دعوت کیه‌لینی به تیم ملی گفت: من تا انتها فصل صبر می کنم و اگر آماده باشد دعوتش می‌کنم. او بازیکنی تاثیرگذار برای ماست و رختکن ما به حضور او وابسته است.

در یورو 2021 ایتالیا در گروه اول مسابقات با ترکیه، ولز و سوئیس هم‌گروه است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: