پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

 

آخرین دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر امروز برگزار می شوند که در اولین بازی امروز، استقلال در استادیوم یادگار امام تبریز، میهمان تیم تراکتور خواهد بود و کسب 3 امتیاز این دیدار حساس برای هر دو تیم امری مهم و حیاتی محسوب می شود.

انتظار می رود همچون دیدارهای گذشته، رشید مظاهری در بازی امروز نیز برای استقلال به میدان برود. دروازه بان فصل گذشته تراکتور، پس از جدایی پرحاشیه اش از جمع تی تی ها، حالا به تبریز برگشته است تا به مصاف تیم سابقش برود. دیداری که اگر با حضور تماشاگر برگزار می شد، ممکن بود برای دروازه بان استقلال چالش هایی را نیز به وجود بیاورد ولی مظاهری که عملکردی خوب و قابل قبول را در این فصل داشته، امیدوار است در این بازی حیثیتی، مقابل تراکتور با موفقیت از زمین بازی خارج شود.

عارف غلامی که در شهرآورد تهران بسیار پرانتقاد ظاهر شد، در دیدار امروز جایش را به محمد دانشگر می دهد تا مدافع بلند قامت استقلالی ها  به زوج محمدحسین مرادمند در مرکز خط دفاعی استقلال تبدیل شود.

فوتبال

با مصدومیت سیداحمد موسوی و غیبت این بازیکن در دیدار امروز مقابل تراکتور، وریا غفوری پس از چندین هفته به پست فصل گذشته اش بازمیگردد و به عنوان دفاع راست استقلال به میدان می رود. محمد نادری نیز که پس از پشت سر گذاشتن دوران آسیب دیدگی در دربی مقابل پرسپولیس نتوانست در حد انتظار ظاهر شود، در برابر تراکتور دوباره به میدان خواهد رفت.

دو مهره مرکزی فکری برای این بازی نیز همچون دیدارهای گذشته است. مسعود ریگی در کنار مهدی مهدی پور برای استقلال به میدان می روند. فرشید اسماعیلی که در دو بازی گذشته توانست پاس گل بدهد، از ابتدا در ترکیب استقلال به میدان می رود و داریوش شجاعیان نیز از ابتدا برای آبی پوشان بازی خواهد کرد.

همچون تمام دیدارهای این فصل، مهدی قایدی و ارسلان مطهری زوج خط حمله استقلال خواهند بود. این دو بازیکن در بهترین فرم خود حضور دارند. قایدی در 3 بازی گذشته و ارسلان نیز در دو دیدار قبلی برای آبی پوشان موفق به گلزنی شده اند و در بازی با تراکتور نیز امید اول تیم فکری برای باز کردن دروازه تراکتور هستند.

ترکیب احتمالی استقلال برای بازی با تراکتور

رشید مظاهری - محمدحسین مرادمند - محمد دانشگر - وریا غفوری - محمد نادری - مسعود ریگی - مهدی مهدی پور- فرشید اسماعیلی - داریوش شجاعیان - مهدی قایدی - ارسلان مطهری

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: