پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال، باشگاه فولاد خوزستان را به دلیل تخلفی که در پرونده  محمد بلبلی  انجام داده بود از دو پنجره نقل‌وانتقالاتی محروم کرد اما در ادامه مسئولان این باشگاه با پیگیری این موضوع شکایت خود را به دادگاه حکمیت ورزش (CAS) اعلام کردند.

باشگاه فولاد براساس ماده ۱۱۱ آیین‌نامه انضباطی و بند ۱ ماده ۲۶ اساسنامه که در آن آمده «آرایی که کمیته وضعیت صادر می‌کند صرفا در دادگاه CAS قابل اعاده دادرسی است» از رای صادر شده از جانب کمیته وضعیت بازیکنان شکایت کرده است.

پیش بینی قهرمانی استقلال در لیگ بیستم

مسئولان باشگاه فولاد مدعی هستند که رویکرد آنها رایی بوده که کمیته وضعیت بازیکنان صادر کرده است و برخلاف شایعات مطرح شده از استقلال شکایتی نداشته‌اند و طرف حسابشان باشگاه سپیدرود رشت، بلبلی و کمیته وضعیت بازیکنان است.

محمد بلبلی

آنها همچنین اعلام کردند که دادگاه CAS هنوز رای نهایی در خصوص این پرونده را صادر نکرده است و استقلالی‌ها در این قضیه صرفا به این دلیل مورد سوال واقع شده‌اند که باید برای دفاع از حق و حقوقشان حاضر می‌شدند چراکه بلبلی پس از قرارداد با فولاد با استقلال هم قرارداد بسته است.

باشگاه استقلال باید هزینه اعاده دادرسی را پرداخت می‌کرد و مستنداتی که از آنها خواسته شده بود را ارسال می‌کرد که ظاهرا اقدامی در این خصوص انجام نشده است و این احتمال وجود دارد که به دلیل سکوت فدراسیون فوتبال و باشگاه استقلال، فرجام خواهی باشگاه فولاد موفقت‌آمیز باشد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: