پایگاه خبری خانه فوتبال:

ضیا عربشاهی، بازیکن اسبق پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به پیروزی اخیر پرسپولیس در برابر فولاد اظهار داشت: دو تیم نمایش خوبی را در این دیدار ارائه دادند و برد پرسپولیس در این دیدار، برد به موقعی بود که پس از 4 تساوی، روحیه را به تیم و هواداران پرسپولیس بازگرداند.

او در ادامه درخصوص روند این دیدار تاکید کرد: بازی در نیمه اول بیشتر در میانه میدان در جریان بود و همین موضوع باعث شده بود هافبک های دو تیم بیشتر از نفرات دیگر درگیر باشند. این در حالی بود که گل نیمه اول پرسپولیس اتفاق خوبی بود که به پیروزی این تیم در این دیدار کمک کرد.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: در نیمه دوم و به خصوص پس از پنالتی عجیبی که علیه پرسپولیس اعلام شد بازی یک مقدار از شرایط عادی اش خارج شد و این سوت اشتباه داور باعث شد دو تیم با مشکلات و فشار روحی و روانی روبرو شوند. البته فکر می کنم داور در صحنه پنالتی جایگیری و دید خوبی نداشت وگرنه همه دیدند کنعانی زادگان مرتکب خطایی نشده بود که داور بخواهد پنالتی را به سود فولاد اعلام کند.

عربشاهی درمورد روند کلی بازی در نیمه دوم تصریح کرد: به نظرم پرسپولیس در این دیدار شادابی را که در دربی داشت، از خود به نمایش نگذاشت اما پس از 4 تساوی که باعث شده بود پرسپولیس 8 امتیاز ارزشمند را از دست بدهد، این برد خیلی لازم و به موقع بود. البته باید در مورد موضوع فنی این دیدار به موضوع دیگری هم اشاره کنم که غیبت پلی میکر برای پرسپولیس در این بازی مشهود بود، اتفاقی که پس از جدایی بشار در تیم بیشتر دیده می شود.

او درخصوص اظهارات مهدی هاشمی‌نسب پس از پایان بازی در نشست خبری گفت: مهدی هاشمی‌نسب از جمله خوب‌های فوتبال ایران است که از نظر فنی و اخلاقی مورد تایید است. من به خاطر شناختی که او دارم از اظهارات او تعجب کردم. یک اصطلاحی در بین فوتبالی ها  وجود دارد که می‌گویند در فشارهای بالا، خون به مغز نمی‌رسد و من فکر می‌کنم هاشمی‌نسب تحت تاثیر این موضوع آن صحبت‌ها را مطرح کرده وگرنه همان طور که گفتم من او را خوب می شناسم و قول می‌دهم او به زودی از پرسپولیس و هوادارانش عذرخواهی خواهد کرد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: