پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

وفا هخامنش، مدافع تیم تراکتور، درخصوص پیروزی تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان گفت: گل‌گهر سیرجان تیم خیلی خوبی است و یک مربی پرافتخار هدایت این تیم را برعهده دارد. خوشحالم که در سیرجان توانستیم گل‌گهر را شکست دهیم و با وجود این که یک‌سری از بازیکنان‌مان را در اختیار نداشتیم توانستیم در یک بازی بیرون از خانه پیروز شویم. 

او درخصوص جنجال‌هایی که در این دیدار به وجود آمد و همچنین دعوای فرعباسی و منشا ادامه داد: در صحنه‌ای داور فکر کرد فرعباسی دارد وقت تلف می‌کند در حالی که اینطور نبود و همین عامل باعث شد درگیری بین حبیب و منشا به وجود آید و من هم خیلی از برخورد منشا ناراحت شدم و وظیفه خودم دانستم از دروازه‌بان‌مان دفاع کنم. اواخر بازی هم بین سعید مهری و آرمین سهرابیان بحثی پیش آمد و دعوا شد و من مطمئنم که تقصیر مهری نبوده است. 

این بازیکن درخصوص جایگاه تراکتور عنوان کرد: من ابتدای فصل گفتم تراکتور باید امسال قهرمان شود و ما بازی به بازی داریم به هدف‌مان نزدیک می‌شویم.

هخامنش در پایان درخصوص دیدار با آلومینیوم اراک گفت: این بازی در خانه حریف است و ما باید هر طور شده آنها را شکست دهیم گرچه این را به‌خوبی می‌دانیم که تیم رسول خطیبی خیلی خوب و تهاجمی بازی می‌کند و حواس ما باید به مهاجمان این تیم باشد. 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: