پایگاه خبری خانه فوتبال:

«توماس توخل» سرمربی جوان آلمانی در نخستین حضورش در چلسی، نمره معمولی گرفت و برابر ولورهمپتون متوقف شد.
به گزارش ایرنا؛ توخل سرمربی سابق پاری سن ژرمن که روز گذشته به طور رسمی هدایت چلسی را پس از برکناری «فرانک لمپارد» برعهده گرفت انتظارات را برآورده نکرد و در نخستین رهبری تیمش در بیستمین هفته رقابت‌های لیگ برتر ناموفق بود و نتوانست چلسی را به پیروزی برساند. این بازی با تساوی صفر بر صفر به اتمام رسید.
البته چنانچه از بازی مطلوب بازیکنان ولورهمپتون به خصوص در نیمه دوم این دیدار و ضربه تماشایی مهاجمان این تیم که به دیرک افقی دروازه چلسی برخورد کرد بگذریم، باید عنوان کرد کنترل بازی در اختیار شاگردان توخل بود.
آنان در این دیدار ۱۴ مرتبه اقدام به شوت زنی کردند که ۵ شوت آنان در چارچوب قرار داشت.
در ۷۹ درصد از زمان بازی مالکیت توپ و میدان برای بازیکنان چلسی بود و ۸۸۷ پاس بین خود رد و بدل کردند که ۹۲ درصد این توپ ها به مقصد به بازیکن خودی رسید.

157852715.jpg

اما تمامی این موارد باعث نشد تا بازیکنان آبی پوش چلسی، «استمفورد بریج» را با کسب پیروزی ترک کنند.

توخل با یک امتیازی که بازیکنانش از این دیدار کسب کردند امتیازات گذشته این تیم را به ۳۰ رساند و به لطف گل های زده بیشتر به صورت موقت به رده هشتم جدول رده بندی این رقابت ها صعود کرد.

تیم ولور همپتون نیز با کسب یک امتیاز ارزشمند این دیدار ۲۳ امتیازی شد و این تیم نیز با یک پله صعود به رده سیزدهم صعود کرد.

این درحالی است که در دیگر دیدارهمزمان که اتفاقا بازی پر گلی بود برنلی با خوش شانسی استون ویلا  را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست داد و سه امتیاز ارزشمند این بازی را از آن خود کرد.

157852713.jpg

برنلی با کسب هرسه امتیاز این دیدار ۲۲ امتیازی شده و در جایگاه پانزدهم مستقر شد.

بازیکنان سخت کوش استون ویلا نیز با قبول این شکست غیر منتظره با ۲۹ امتیاز اندوخته خود به رده دهم سقوط کردند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: